Ford Mustang po niemieckim tuningu

(mm)
Ford MustangPrzemodelowane zderzaki i progi, 20-calowe felgi z oponami Michelin, tylny spoiler oraz duże zaciski wyczynowych hamulców. Tak można scharakteryzować stylistyczne zmiany jakie przeszło auto. Dużo zmieniło się także pod maską.Fot. Ford
Ford MustangPrzemodelowane zderzaki i progi, 20-calowe felgi z oponami Michelin, tylny spoiler oraz duże zaciski wyczynowych hamulców. Tak można scharakteryzować stylistyczne zmiany jakie przeszło auto. Dużo zmieniło się także pod maską.Fot. Ford
Niemiecki tuner Geiger postanowił zająć się Fordem Mustangiem. Udało mu się wycisnąć z V-ósemki jeszcze więcej mocy.
Ford MustangPrzemodelowane zderzaki i progi, 20-calowe felgi z oponami Michelin, tylny spoiler oraz duże zaciski wyczynowych hamulców. Tak można scharakteryzować
Ford Mustang

Przemodelowane zderzaki i progi, 20-calowe felgi z oponami Michelin, tylny spoiler oraz duże zaciski wyczynowych hamulców. Tak można scharakteryzować stylistyczne zmiany jakie przeszło auto. Dużo zmieniło się także pod maską.

Fot. Ford

Przemodelowane zderzaki i progi, 20-calowe felgi z oponami Michelin, tylny spoiler oraz duże zaciski wyczynowych hamulców. Tak można scharakteryzować stylistyczne zmiany jakie przeszło auto.

Dużo zmieniło się także pod maską. Przypomnijmy, że standardowo za napęd odpowiada pięciolitrowa, widlasta ósemka o mocy 435 KM i 542 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala na rozpędzenie się do 100 km/h w 4,8 s. Po serii modyfikacji jednostka dostarcza 820 KM i 760 Nm, ale niestety nie podano osiągów. 

Tak zmodyfikowany Ford Mustang to wydatek około 110 tysięcy euro.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty