Maxus e-Deliver 7. Kolejna propozycja elektrycznego dostawczaka z Chin

Kamil Rogala
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce.
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce.

Spis treści

Maxus w Polsce rośnie w siłę

Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala

Maxus co prawda nie ma zbyt długiej historii w Polsce, ale w dość krótkim czasie sieć dealerska mocno się rozrosła, a to dla większości odbiorców jest kwestią niezwykle ważną. Już teraz w portfolio jest kilka modeli, a już niedługo dołączy do nich nowy elektryczny samochód dostawczy Maxus e-Deliver 7. Pojazd ten, będący zupełnie nowym projektem, łączy w sobie cechy niezbędne dla współczesnych furgonetek: nowoczesny, a nawet futurystyczny design, obszerną przestrzeń ładunkową, wysoką ładowność oraz imponujący zasięg. Wyróżnia się również rozbudowanym wyposażeniem standardowym, które zwiększa zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo użytkowników.

Maxus e-Deliver 7. Co o nim wiemy?

Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala

W ofercie początkowej e-Deliver 7 pojawi się w wersji L2H1 z rozstawem osi 3366 mm, długością 5364 mm, szerokością 2390 mm i wysokością 2390 mm. Pojazd może pochwalić się ładownością na poziomie 1055 kg oraz możliwością holowania przyczep o masie do 1500 kg. Przestrzeń ładunkowa ma objętość 6,7 m3 i standardowo wyposażona jest w trzy siedzenia, z opcją zamówienia wersji z jednym fotelem pasażera.

Na starcie sprzedaży dostępna będzie bateria o pojemności 88 kWh, a w kolejnych miesiącach dołączy do niej opcja akumulatora 77 kWh. Zasięg pojazdu według normy WLTP mieści się w przedziale od 310 do 370 km w cyklu mieszanym oraz od 452 do 542 km w cyklu miejskim. Maksymalna moc ładowania to 11 kW przy użyciu prądu przemiennego (AC) i do 90 kW na stacjach szybkiego ładowania prądem stałym (DC), z czasem ładowania od 20% do 80% wynoszącym około 43 minuty. Być może takie parametry (w porównaniu do topowych modeli osobowych) nie robią wrażenia, ale w przypadku firm, które dziennie pokonują niewielkie dystanse po mieście, a nocą auto stoi w bazie i się ładuje, te parametry są w zupełności akceptowalne.

Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala

Maxus e-Deliver 7 napędzany jest silnikiem o mocy 204 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 330 Nm, co zapewnia bardzo dobre osiągi dla samochodu tej klasy – przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje od 11,4 do 11,9 sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona do 120 km/h (w trybie Eco do 90 km/h). Obecnie wprowadzane modele mają napęd na przednią oś, ale już w drugiej połowie roku pojawi się także wersja z napędem na cztery koła. W trzecim kwartale planowane jest wprowadzenie modelu z silnikiem wysokoprężnym, który ma potencjał do zmiany układu sił w segmencie średnich samochodów dostawczych na polskim rynku.

Yaroslav Gural z Maxus Polska o debiucie Maxusa e-Deliver 7:
“Z niecierpliwością czekaliśmy na debiut Maxusa e-Deliver 7 na polskim rynku. Jest to idealne uzupełnienie naszej dotychczasowej gamy aut dostawczych. Wypełnia on lukę między modelami e-Deliver 3 i e-Deliver 9. Maxus e-Deliver 7 pod wieloma względami wyznacza nowe standardy w swoim segmencie. Jest to samochód stworzony z myślą o handlowcach, firmach przeprowadzkowych, transportowych czy ogrodnikach. Zapewnia wysoki komfort i bezpieczeństwo, a także dobre osiągi i duży zasięg.”

Maxus e-Deliver 7. Wyposażenie i ceny w Polsce

Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala

Maxus e-Deliver 7, debiutujący na polskim rynku, oferuje bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje: reflektory LED do jazdy dziennej, podgrzewane przednią szybę i lusterka, system multimedialny z łącznością Bluetooth, cztery głośniki, 12-calowy ekran dotykowy, tuner DAB, integrację ze smartfonami przez Apple CarPlay i Android Auto, manualną klimatyzację, elektryczne szyby oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu. Dodatkowo, kierowcy ceniący komfort docenią wielofunkcyjną, skórzaną kierownicę z podgrzewaniem. W opcjach znajdziemy metalizowany lakier, automatyczną klimatyzację, kamery 360 stopni i aluminiowe felgi. Dostępne są również przesuwne drzwi po stronie kierowcy za dodatkową opłatą.

Bezpieczeństwo zapewnia zaawansowany pakiet systemów wspomagających kierowcę: adaptacyjny tempomat, systemy ostrzegające o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i asystencji przy zmianie pasa, asystent ruszania pod górę, kamera cofania oraz ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości. Standardowe wyposażenie w Polsce obejmuje również system ostrzegający o pojazdach w martwym polu, ESP, hamowanie awaryjne, ostrzeżenia przed kolizją, rozpoznawanie znaków drogowych oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu.

Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu
Elektryczny samochód sportowy, limuzyna czy duży SUV? Wielu kręci na takie pomysły nosem, ale elektryczny samochód miejski lub dostawczy? To w wielu przypadkach może mieć sporo sensu. Kolejnym przedstawicielem tego drugiego nurtu jest Maxus e-Deliver 7. Poznaliśmy go bliżej na prezentacji w Polsce. Kamil Rogala

Ceny Maxusa e-Deliver 7 w wersji L2H1 z akumulatorem 88 kWh startują od 239 838 zł netto. Jednak do końca sierpnia dostępna jest specjalna oferta promocyjna z ceną obniżoną do 194 990 zł netto. Zamówienia są już przyjmowane przez autoryzowanych dealerów Maxus.

od 7 lat
Wideo

Gala Mistrzowie Motoryzacji 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty