Sukces przedsprzedaży nowej Toyoty. Ile auto zamówiono?

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
60% zamówień w pierwszych godzinach przedsprzedaży to auta z silnikiem o mocy 140 KM w wersji Active z dodatkowym pakietem Multimedia
60% zamówień w pierwszych godzinach przedsprzedaży to auta z silnikiem o mocy 140 KM w wersji Active z dodatkowym pakietem Multimedia Toyota
Największy samochód dostawczy w ofercie Toyoty debiutuje w tym roku na polskim rynku. Auto oferuje szerokie możliwości konfiguracji i sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.

Nowa Toyota PROACE MAX cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co potwierdzają pierwsze dane z przedsprzedaży tego auta użytkowego. Tuż po rozpoczęciu przyjmowania zamówień zarezerwowano 85 egzemplarzy tego modelu, z czego aż 52 auta zamówiono w pierwszych czterech godzinach.

Największy model w ofercie, który łączy ładowność i pojemność przestrzeni ładunkowej z napędami oraz wyrazistym designem, na polskim rynku kosztuje od 140 100 zł netto w bazowej wersji Active z silnikiem o mocy 120 KM i manualną skrzynią biegów. Standardem w tej odmianie są m.in. tempomat z ogranicznikiem prędkości, kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, tylne czujniki parkowania, 90-litrowy zbiornik paliwa, przygotowanie do montażu haka oraz pakiet systemów bezpieczeństwa z m.in. układem wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), asystentem utrzymania pasa ruchu (LTA) i układem rozpoznawania znaków drogowych (RSA).

60% zamówień w pierwszych godzinach przedsprzedaży to auta z silnikiem o mocy 140 KM w wersji Active z dodatkowym pakietem Multimedia, który rozszerza wyposażenie o gniazdo 230V na desce rozdzielczej, automatyczną klimatyzację, 10-calowy ekran systemu multimedialnego z łącznością ze smartfonami przez Apple CarPlay i Android Auto oraz nawigacją, 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników przed kierowcą, gniazdo 12V w przestrzeni ładunkowej oraz jej dodatkowe oświetlenie LED.

Nowy PROACE MAX oferuje aż sześć konfiguracji przestrzeni ładunkowej vana, podwozie i platformę do zabudowy z pojedynczą lub podwójną kabiną oraz możliwością dobrania fabrycznej otwartej skrzyni załadunkowej. Auto debiutuje na rynku z silnikami 2.2 D-4D o mocach od 120 do 180 KM, które połączone są z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-biegowym automatem. Napęd elektryczny z baterią o pojemności 110 kWh do oferty dołączy wkrótce. Tak jak pozostałe modele z linii Toyota Professional samochód objęty jest Gwarancją PRO na trzy lata lub do 1 000 000 km.

ZOBACZ TAKŻE: Ford Mustang Mach-E AWD 72,6 kWh 315 KM. Test elektrycznego Mustanga

PROACE MAX w odmianie van oferuje dwie wersje wyposażenia – Active i Comfort, dwie długości rozstawu osi, trzy długości oraz trzy wysokości nadwozia, a także sześć wersji kolorystycznych. W przypadku wariantów z podwoziem do zabudowy lub ze skrzynią dostępna jest wersja Active z dwoma długościami nadwozia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty