Uniwersalna wersja skrzyniowa, oparta na Oplu Vivaro‑e z pojedynczą kabiną i podwoziem, ma rozstaw osi 3,27 m oraz wysokiej jakości platformę o wymiarach 2,44 x 1,83 x 0,40 m (dł. x szer. x wys.).
Podłoga platformy znajduje się na wysokości zaledwie 860 mm, co ułatwia załadunek i rozładunek. Jest całkowicie płaska, bez wystających nadkoli. Po wewnętrznej stronie tylnej burty zamontowano stopień ułatwiający wejście na skrzynię ładunkową. Podwozie poniżej platformy jest estetycznie osłonięte opływowymi panelami.
[polecany[ 23291971 [/polecany]
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przewozu ładunku, towarów i narzędzi podłoga platformy w Oplu Vivaro‑e (wykonana jako jeden element, bez spawanych spoin) ma antypoślizgową powierzchnię. Przymocowanie ładunku umożliwiają zaczepy zagłębione w ramie nadwozia (po trzy z każdej strony). Przewożony sprzęt można umieścić w przestronnym schowku o głębokości ok. 2,4 m pod platformą i dostępnym od tyłu pojazdu. Klapa o szerokości 1,13 m jest zabezpieczona zamkiem i otwiera się w dół na dwóch zawiasach. Zamówić można także opcjonalny schowek na narzędzia (1,80 x 0,63 x 0,53 m) montowany na platformie, tuż za kabiną. Vivaro‑e z akumulatorem o pojemności 50 kWh ma ładowność do 960 kilogramów.
W zależności od wersji modelu Vivaro‑e może przejechać do 328 kilometrów na jednym ładowaniu akumulatora o pojemności 75 kWh (WLTP2). Zespół napędowy Vivaro‑e rozwija 136 KM mocy i 260 Nm momentu obrotowego. Uzupełnienie zapasu energii do 80 procent pojemności akumulatora 75 kWh na 100‑kilowatowej stałoprądowej publicznej stacji ładowania zajmuje 45 minut.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?