Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC. Kompaktowy SUV

(mm) / Mototarget.pl
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.Fot. Mercedes-Benz
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.Fot. Mercedes-Benz
W gamie Mercedesa GLC, średniej wielkości SUV-a spod znaku trójramiennej gwiazdy, debiutuje szczególnie dynamiczny wariant - Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Fot. Mercedes-Benz

3-litrowy silnik V6 biturbo o mocy 367 KM, automatyczna przekładnia 9G-TRONIC o skróconym czasie zmiany przełożeń i sportowy napęd na obie osie AMG 4MATIC, kierujący większość momentu obrotowego na tylne koła, a także charakterystyczny design i specjalnie zestrojone zawieszenie na bazie układu AIR BODY CONTROL z aktywną regulacją tłumienia. Tak krótko można scharakteryzować Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC

3-litrowy silnik V6 biturbo pod maską GLC 43 4MATIC osiąga moc 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To jedyna 6-cylindrowa jednostka dostępna w GLC, znana już z innych modeli Mercedes-AMG. GLC 43 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Stylizacja GLC 43 4MATIC bazuje na zewnętrznym pakiecie AMG. Uwagę zwracają wykończone na wysoki połysk akcenty - diamentowy wlot powietrza z chromowanymi „szpilkami”, boczne wloty powietrza w zderzaku przedzielone srebrnymi listwami i splitter w tym samym kolorze, zapewniający optymalny dopływ powietrza do chłodnic. W profilu GLC 43 4MATIC dominują lakierowane na czarno, 19-calowe obręcze AMG z pięcioma podwójnymi ramionami. Zaopatrzono je w mieszane ogumienie: z przodu w rozmiarze 235/55 R 19 z felgami 8 J x 19, a z tyłu - 255/50 R 19 z felgami 9 J x 19. Zakres modyfikacji uzupełniają obudowy bocznych lusterek w kolorze czarnym i srebrne emblematy „BITURBO 4MATIC” na przednich błotnikach. Z tyłu sportową naturę GLC 43 4MATIC zdradzają dwie podwójne końcówki układu wydechowego i charakterystyczny dla wersji AMG tylny zderzak ze srebrnymi dodatkami.

Swoją premierę Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC świętował podczas salonu samochodowego w Nowym Jorku. Sprzedaż modelu rozpocznie się 11 kwietnia br. Pierwsze egzemplarze trafią do dealerów w czerwcu.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie