Land Rover Defender. Co ma do zaoferowania edycja specjalna?

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej 25 egzemplarzy serii produkcyjnej Land Rover Classic stworzy tylko 5 pick-upów z podwójną kabiną, a pozostałe 20 pojazdów równo wyposaży w typy nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon.
W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej 25 egzemplarzy serii produkcyjnej Land Rover Classic stworzy tylko 5 pick-upów z podwójną kabiną, a pozostałe 20 pojazdów równo wyposaży w typy nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon. Land Rover
Land Rover Classic wypuści 25 ekskluzywnych, inspirowanych ekspedycjami pojazdów Classic Defender Works V8 Trophy II, aby uczcić swoje dziedzictwo w off-roadzie i eksploracji.

Model Classic Defender Works V8 Trophy z unikalnym malowaniem, który honoruje terenowe dziedzictwo Land Rovera, powstanie dzięki wykorzystaniu modeli Defendera z lat 2012–2016, rozebranych i ręcznie przebudowanych.

Limitowana edycja będzie zasilana pięciolitrowym silnikiem benzynowym V8, wytwarzającym 405 KM i 515 Nm momentu obrotowego. Posiada ośmiobiegową automatyczną przekładnię ZF. Każdy model przejdzie kompleksową przebudowę z poprawą zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców.

W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej
W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej 25 egzemplarzy serii produkcyjnej Land Rover Classic stworzy tylko 5 pick-upów z podwójną kabiną, a pozostałe 20 pojazdów równo wyposaży w typy nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon. Land Rover

W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej 25 egzemplarzy serii produkcyjnej Land Rover Classic stworzy tylko 5 pick-upów z podwójną kabiną, a pozostałe 20 pojazdów równo wyposaży w typy nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon.

Na zewnątrz utrzymany będzie charakterystyczny czarno-biały motyw przewodni z unikalnym malowaniem opracowanym przez zespół zajmujący się designem w Land Rover Special Vehicles. Główna część nadwozia będzie wykończona w kolorze Fuji White z kontrastującym dachem w kolorze Narvik Black oraz zewnętrznymi detalami w odcieniu Gloss Black aż do najdrobniejszych szczegółów, w tym nitów, śrub i otworów wentylacyjnych. Motyw dopełnią 18-calowe obręcze Sawtooth w kolorze Gloss Black.

Malowanie będzie zawierać 23 lokalizacje, w których Land Rover zdobywał wymagające tereny podczas trwającej 70 lat off-roadowej eksploracji. Obejmują one historyczne wyzwania off-roadu, jak również te bardziej współczesne ekspedycje Land Rovera w rejony od Południowej Afryki poprzez Laos aż do Peru.

W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej
W oferciebędą wersje nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon, jak również 110 w wersji pick-up z podwójną kabiną – po raz pierwszy w modelu Trophy. W liczącej 25 egzemplarzy serii produkcyjnej Land Rover Classic stworzy tylko 5 pick-upów z podwójną kabiną, a pozostałe 20 pojazdów równo wyposaży w typy nadwozia 90 oraz 110 Station Wagon. Land Rover

Z przodu ochronna rama w kształcie litery A zmieści wyciągarkę. Czarna maska silnika będzie posiadać satynowe wykończenie, które redukuje odblaski w jasnych warunkach, natomiast potężna listwa oświetleniowa LED o szerokości 1,27 m zapewni doskonałą widoczność w warunkach terenowych w nocy.

Classic Defender Works V8 Trophy II będzie miał 500 mm głębokości brodzenia, tylny hak holowniczy i zostanie wykończony progami bocznymi oraz zewnętrznym pałąkiem dla dodatkowej ochrony nadwozia. Tylna drabinka zapewni dostęp do bagażnika dachowego, a subtelne detale obejmą oznaczenie Land Rover Trophy i białe logo na chlapaczach.

Sportowe fotele Recaro zostaną pokryte wysokiej jakości czarno-białą skórą Windsor z kontrastującymi szwami, łącząc oparcie i komfort. Skórzane wykończenia znajdą się na desce rozdzielczej, drzwiach oraz zagłówkach.

Nowoczesny system Infotainment Land Rovera Classic ze zintegrowaną nawigacją i możliwością podłączenia urządzeń mobilnych zapewni najnowsze opcje multimedialne ukryte w autentycznej desce rozdzielczej. Ergonomiczna przekładnia pistoletowa Land Rovera dla automatycznej skrzyni biegów ZF będzie montowana w celu zwiększenia kontroli.

Charakterystycznym elementem wykończenia wnętrza będzie umieszczony w centrum deski rozdzielczej, wykonany na zamówienie przez Elliota Browna, zegar Land Rovera Trophy, którego unikalna tarcza odzwierciedla zewnętrzny wzór malowania.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty