Nowe Niro, skonstruowane na platformie podłogowej trzeciej generacji, ma większe nadwozie. W porównaniu do obecnej generacji Kia Niro jest dłuższa o niemal 7 cm ma 442 cm długości. Nowość jest także o 2 cm szersza i 1 cm wyższa.
Sercem ekologicznego nowego Niro są trzy najnowszej generacji zelektryfikowane układy napędowe, które obejmują wersję hybrydową (HEV), hybrydową typu plug-in (PHEV) i elektryczną (BEV). Modele PHEV i BEV będą zaprezentowane w późniejszym terminie, bliżej ich rynkowego debiutu.
Niro w wersji HEV jest napędzane przez benzynowy silnik Smartstream o pojemności 1,6 litra, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, ulepszonym układem chłodzenia i obniżonym tarciem. Jednostka napędowa zapewnia zużycie paliwa wynoszące około 4,8 l benzyny na każde 100 km.
W Korei sprzedaż nowej Kia Niro w wersji HEV rozpocznie się w tym miesiącu. Na wybranych rynkach na świecie auto zadebiutuje jeszcze w tym roku.
Zobacz także: Ford Mustang Mach-E. Prezentacja modelu
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?