Ford Everest. Nie dla Europy

(mm)
Ford Everest / Fot. Ford
Ford Everest / Fot. Ford
Ford Everest to samochód bazujący na modelu Ranger. Jest jednak bardziej luksusowy i trafi do sprzedaży w Chinach, Australii, Nowej Zelandii, a także do krajów południowej Afryki.
Ford Everest / Fot. Ford
Ford Everest / Fot. Ford

Zdecydowano się na aluminiowe wstawki w dolnej części zderzaków, duży chromowany grill, a także zmienione światła LED do jazdy dziennej.

Auto ma prześwit wynoszący 225 mm. Głębokość brodzenia to 800 mm, kąt natarcia 29 stopni, zaś zejścia 25 stopni. W kabinie przewidziano miejsce dla siedmiu osoób, a wiadomo, że bagażnik może pomieścić 2010 litrów. Do dyspozycji jest także 30 schowków o łącznej pojemności 48 l. Ładowność auta wynosi 750 kg.

Nabywcy będą mogli zdecydować się na czterocylindrową ,2-litrową jednostkę EcoBoost lub na motor 2.2 Duratorq TDCi. W ofercie pojawi się również silnik 3.2 Duratorq TDCi. Napęd w zależności od wersji przekazywany jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej automatycznej lub manualnej przekładni.

Auto do sprzedaży trafi w 2015 roku.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty