Volkswagen T6.1. Jakie zmiany przyniósł lifting?

Mariusz Michalak
Volkswagen T6.1 Auto zostało wyposażone m.in. w system przeciwdziałający skutkom bocznego wiatru, w asystenta utrzymania pasa ruchu, automatyczne parkowanie, asystenta manewrowania z przyczepą. Fot. Volkswagen
Volkswagen T6.1 Auto zostało wyposażone m.in. w system przeciwdziałający skutkom bocznego wiatru, w asystenta utrzymania pasa ruchu, automatyczne parkowanie, asystenta manewrowania z przyczepą. Fot. Volkswagen
W sieci salonów sprzedaży marki Volkswagen Samochody Dostawcze można już zamawiać nowego Volkswagena T6.1. Ceny zaczynają się od 97 800 zł netto za wersję Furgon i 131 780 zł netto za wersję Multivan.

Volkswagen Transporter, jeden z najbardziej legendarnych samochodów dostawczych na świecie, obchodzi w tym roku  70 urodziny. Od czasu powstania modelu pierwszej generacji o symbolu T1 – zaprezentowanego w 1949 roku – Transporter oferuje połączenie maksymalnego wykorzystania przestrzeni z funkcjonalnością wnętrza.

Od lat niezmiennie podbija serca nie tylko tych, którzy cenią wszechstronność w pracy jego wersji Furgon, Kombi, czy skrzyniowej, ale także miłośników dalekich podróży wersją Multivan czy Caravelle oraz spędzania wakacji na łonie przyrody w wersji California. T6.1 to kolejna odsłona legendy.

Pojawiły się nowe: reflektory, zderzak oraz osłona chłodnicy. Model 6.1 został wyposażony w elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy

Ceny nowego Volkswagena T6.1 kształtują się następująco:

⦁ Volkswagen Transporter 6.1 skrzyniowy w wersji bazowej kosztuje 96 180 zł. netto, czyli 118 301 zł. brutto
⦁ Volkswagen Transporter 6.1 Furgon w wersji podstawowej kosztuje 97 800 zł. netto, czyli 120 294 zł. brutto
⦁ Volkswagen Transporter 6.1 Kombi w wersji bazowej kosztuje 114 120 zł. netto, czyli 140 368 zł. brutto
⦁ Ceny Volkswagena Multivan 6.1 rozpoczynają się od kwoty 131 780 zł. netto, czyli 162 089 zł. brutto
⦁ Za Volkswagena Caravelle 6.1 także wersji bazowej zapłacić trzeba 115 620 zł. netto, czyli 142 213 zł. brutto

Auto zostało wyposażone m.in. w system przeciwdziałający skutkom bocznego wiatru, w asystenta utrzymania pasa ruchu, automatyczne parkowanie, asystenta manewrowania z przyczepą.

Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie