Kompozycja kolorystyczna nadwozia to połączenie dwóch tonacji szarości z akcentami w odcieniu koralowym. Elementy te znajdziemy na zderzakach, czarnych aluminiowych felgach 18“ oraz we wnętrzu. Kabina wyróżnia się tapicerkami z logotypem UNDERCOVER i dywanikami o specjalnym wzorze z monogramem. Wsiadając do samochodu, po bokach dachu można zauważyć ozdobne elementy z hasłem CHAOS / BALANCE.
Powstanie tylko 5 000 egzemplarzy. Kampania reklamowa związana z premierą samochodu osadzona jest w fikcyjnym świecie, który łączy charakter dwóch miast-ikon: Paryża i Tokio. To miasto, w którym rzeczywistość wirtualna przenika się z fizyczną, a elegancja paryskiej dzielnicy Le Marais spotyka się z undergroundową kulturą dzielnicy Harajuku.
„Byliśmy pewni, że UNDERCOVER jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowy charakter Aygo X. Projekt Juna Takahashiego pokazuje, w jaki sposób język mody można przełożyć na zupełnie inny środek wyrazu – stylistykę samochodu. Jun pokazał nam zupełnie nowy sposób patrzenia na kolorystykę i wniósł do projektu oryginalne pomysły, jak wykorzystać detale, aby stworzyć coś interesującego i nieoczekiwanego” – podsumował Tadao Mori, szef działu stylistyki Toyota Motor Europe.
Za napęd odpowiada silnik o pojemności 1.0 VVT-i i mocy 72 KM.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?