Renault Clio. Ile kosztuje piąta generacja?

Mariusz Michalak
Renault Clio Piąta generacja powstała na zmodyfikowanej platformie CMF-B, którą dzieli z Nissanem Micra. Pojazd jest o  1,4 cm krótszy od poprzednika. Bagażnik może pomieścić teraz 391 l (o 26 l więcej).Fot. Renault
Renault Clio Piąta generacja powstała na zmodyfikowanej platformie CMF-B, którą dzieli z Nissanem Micra. Pojazd jest o 1,4 cm krótszy od poprzednika. Bagażnik może pomieścić teraz 391 l (o 26 l więcej).Fot. Renault
Wkrótce na Motofaktach będziecie mogli zapoznać się z naszym testem Clio nowej generacji. Ile trzeba zapłacić za auto?

Clio, które zostało wprowadzone na rynek w 1990 roku jest bestsellerem marki na całym świecie. Clio bardziej niż jakikolwiek inny model stało się ulubionym samochodem miejskim. W Europie od 2013 roku znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu samochodów segmentu B. W latach 2012 – 2018 jego sprzedaż rosła z roku na rok.

Cennik Renault Clio Piąta generacja powstała na zmodyfikowanej platformie CMF-B, którą dzieli z Nissanem Micra. Pojazd jest o  1,4 cm krótszy od poprzednika.
Cennik Renault Clio

Piąta generacja powstała na zmodyfikowanej platformie CMF-B, którą dzieli z Nissanem Micra. Pojazd jest o 1,4 cm krótszy od poprzednika. Bagażnik może pomieścić teraz 391 l (o 26 l więcej).

Fot. Motofakty

Z zewnątrz nowe Clio bardzo przypomina większe modele Renault – Talismana i Megane. Wyraźniejsza linia i bardziej muskularny przód to jedne z cech nowości. Pojazd powstał w 100 procentach z nowych części. Całkowicie na nowo zaprojektowane wnętrze odwołuje się do segmentów wyższej klasy.

Piąta generacja powstała na zmodyfikowanej platformie CMF-B, którą dzieli z Nissanem Micra. Pojazd jest o  1,4 cm krótszy od poprzednika. Bagażnik może pomieścić teraz 391 l (o 26 l więcej).

Za napęd odpowiedzą silniki benzynowe o pojemności od 1 do 1,3 l oraz diesel 1.5 l o mocy 115 KM.

Podstawowy wariant wyceniono na 46 900 zł. W zamian otrzymamy benzynowy silnik 1.0 o mocy 65 KM Otrzymamy m.in. cyfrowe zegary, elektrycznie sterowane szyby, asystent pasa ruch. Brakuje jednak m.in. radia.

Sprzedaż powinna ruszyć nie później niż w październiku.

 

Zobacz także: To musisz wiedzieć o akumulatorze

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie