Nadwozie Cascady wzorowane jest na trzydrzwiowej wersji kompaktowej Astry. Jest to widoczne zwłaszcza w przedniej części nadwozia. Z tyłu uwagę zwraca chromowana listwa łącząca reflektory. Dzięki masywnym nadkolom oraz licznym przetłoczeniom, sylwetka pojazdu wygląda sportowo.
Atrakcyjne nadwozie skrywa zawieszenie będące połączeniem rozwiązań stosowanych w Astrze i Insigni. Producent zdecydował się na zastosowanie układu HiperStrut (ograniczającego wpływ mocy na układ kierowniczy). Według Opla, pojazd posiada o 43% sztywniejsze zawieszenie, niż Astra Twin-Top. W razie dachowania, inżynierowie wyposażyli pojazd w specjalne pałąki, które w mniej niż sekundę wysuwają się zza tylnych zagłówków.
W przeciwieństwie do poprzedniego kabrioletu Opla, Astry Twin-Top, tym razem niemiecki producent zdecydował się zastosowanie miękkiego, składanego dachu w miejsce stalowej konstrukcji. Tym samym auto nawiązuje do klasycznych kabrioletów Opla, jak np. Kadett. Dach pojazdu rozkłada się w czasie 17 sekund i można tę czynność wykonać jadąc z prędkością do 50 km/h.
Wewnątrz Cascady odnajdziemy wysokiej jakości materiały, jak np. zamsz i skóra. Mimo to, większość elementów deski rozdzielczej została zapożyczona z Astry.
Szczegóły dotyczące jednostek napędowych nie są jeszcze dokładnie znane. Wiadomo jedynie, że pod maskę Cascady trafią wyłącznie najmocniejsze silniki montowane w Astrze. Będą to m.in. jednostki benzynowe o pojemności 1.4 oraz 1.6-litra z turbodoładowaniem, a także 2-litrowy diesel.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?