Debiut zaplanowano na pierwszą połowę 2024 roku.
„Obok ekologii, stawiamy tu przede wszystkim na wysoką wygodę i komfort podróżowania. Skupiliśmy się na tym, aby hałas w środku był maksymalnie ograniczony. Oprócz cichego układu, wykorzystujemy z przodu szyby o zmniejszonej przepuszczalności dźwięków z zewnątrz”, mówi Eric Zheng, dyrektor krajowy OMODA w Polsce.
Akumulator o pojemności 61 kWh nie tylko zapewnia duży zasięg do 430 kilometrów, ale także umożliwia szybkie ładowanie. Od 30 do 80 proc. OMODA E5 naładuje się w około 30 minut. Dzięki najnowszej technologii, bateria jest w pełni bezpieczna i ładowanie w części naładowanego akumulatora nie wpływa na jego żywotność.
Inteligentny kokpit i wszystkie aplikacje są sterowane przez procesory Qualcomm, które zapewniają szybkie działanie. Dzięki temu interakcja z samochodem za pomocą 24,6-calowego zakrzywionego podwójnego ekranu jest niezwykle płynne. Wyświetlanie obrazów w rozdzielczości 2K HD zapewnia bardzo wysoką jakość i ostrość, bez potrzebny nadmiernego wpatrywania się w ekrany. To w połączeniu z szybkością ładowania wszystkich informacji i aplikacji na ekranach pozwala na jak najkrótsze odrywanie wzroku od drogi, co również przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy. Poza tym, OMODA E5 będzie oferowała aż dziesięć trybów jazdy i 19 zaawansowanych inteligentnych funkcji wspomagających prowadzenie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?