Pakiet Polestar wyciska z hybrydowego napędu 421 KM i 680 Nm. Wystarcza to, by potężny SUV rozpędzał się do 100 km/h w 5,5 sekundy. Potrafi też być ekologiczny. W trybie elektrycznym jest w stanie przejechać do 43 km.
Optymalizacja nie tylko poprawia osiągi silnika, ale również napęd i zawieszenie w pięciu kluczowych trybach jazdy. Poprawiając reakcję pedału na przyspieszenie, zmianę biegów, precyzję prowadzenia i oczywiście osiągi jednostki napędowej nowe XC90 T8 wyznacza nowy poziom radości z jazdy.
Główną zaletą nowego oprogramowania jest utrzymywanie biegu w zakręcie przy dużych przeciążeniach bocznych. Funkcja ta zapobiega zmianie przełożenia podczas szybkiego pokonywania zakrętów, co pozytywnie wpływa na balans pojazdu i poprawne prowadzenie w czasie szybkiej jazdy.
W rozwoju i projektowaniu pakietu pomagał Thed Björk, czterokrotny mistrz Szwedzkich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (STCC) i kierowca zespołu WTCC Polestar Cyan Racing.
– Chociaż XC90 jest autem znacznie różniącym się od samochodu, którym startuję w WTCC, głównym celem przy optymalizacji było takie same poprawianie osiągów jak w aucie wyścigowym. Chodzi o to, aby czerpać radość z jazdy, z osiągów i prowadzenia. Myślę, że zdecydowanie osiągnęliśmy ten cel – powiedział Thed Björk kierowca Volvo S60 Polestar TC1 zespołu Cyan Racing.
Optymalizacja dla Volvo XC90 T8 Twin Engine jest już dostępna w sprzedaży.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?