Honda powróciła do Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 2000. Podpisano wtedy z zespołem B.A.R. pierwszy kontrakt, który zobowiązywał Hondę do dostarczania silników do bolidów oraz współpracy przy rozwoju ich zawieszenia. W grudniu 2001 umowa została przedłużona na kolejne trzy lata począwszy od roku 2002. Uwzględniała ona umocnienie programu wspólnej pracy nad zawieszeniem bolidów oraz dalsze usprawnianie struktury działu Hondy ds. badań i rozwoju.
W rozegranym w niedzielę GP Niemiec Jenson Button, brytyjski kierowca zespołu BAR - Honda zajął drugie miejsce w liczącym 66 okrążeń wyścigu.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?