Projekty nazwane Morgan +E powstaną w oparciu o aluminiowe podwozie modelu Aero Supersport. Montowany pod maską Aero 4,8-litrowy silnik V8 produkcji BMW zostanie zastąpiony jednostką elektryczną o dużej mocy, którą zamontuje Zytek. Radshape dostarczy z kolei wydajne akumulatory litowo-jonowe.
**CZYTAJ TAKŻE
Rajd zachwycających MorganówO czym szumi jesion**
Koncepty otrzymają standardową przekładnię manualną, która nie będzie jednak wykorzystywana w typowy sposób. Do przekazywania napędu zostaną zaadoptowane jedynie przełożenia numer jeden, trzy i pięć. Drugi i czwarty bieg będzie całkowicie wyłączony z użytku. Wszystko to ma ułatwić przeniesienie wysokiego momentu obrotowego silnika.
Morgan ma nadzieję, że współpraca z brytyjskimi firmami pozwoli na stworzenie realistycznego i czystego środka transportu, który w przyszłości będzie można dowolnie modyfikować. Ma w tym pomóc również subwencja w wysokości 100 000 funtów przekazana przez firmę CENEX specjalizująca się w badaniach nad zeroemisyjnym transportem drogowym.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?