Colt CZ3 i CZT już w Polsce

(mp)
Fot. Mitsubishi: Colta w wersji 3-drzwiowej zaprojektowano z myślą o europejskich klientach. W Polsce oferowany jest z dwoma silnikami: 1,1 l/75 KM i 1,3 l/95 KM.
Fot. Mitsubishi: Colta w wersji 3-drzwiowej zaprojektowano z myślą o europejskich klientach. W Polsce oferowany jest z dwoma silnikami: 1,1 l/75 KM i 1,3 l/95 KM.
Udostępnij:
Mitsubishi wprowadza na rynek 3-drzwiowego Colta. Najtańszy samochód z silnikiem 1,1 l/75 KM kosztuje 47 790 zł.

 

Colt w wersji 3-drzwiowej powstał z myślą o europejskich klientach. Mitsubishi przygotowało dwie wersje auta - CZ3 i usportowioną CZT, które zostały zaprezentowane po raz pierwszy podczas genewskiego salonu motoryzacyjnego w 2004 r. Auta te można już kupić w Polce.Fot. Mitsubishi: Colta w wersji 3-drzwiowej zaprojektowano z my¶l± o europejskich klientach. W Polsce oferowany jest z dwoma silnikami: 1,1 l/75 KM i 1,3 l/95 KM.

 

Wersja 3-drzwiowa jest krótsza i niższa od 5-drzwiowej również dostepnej na naszym rynku. Styliści zadbali o nadanie jej bardziej dynamicznego charakteru. Inny kształt Fot. Mitsubishi: Wnêtrze wersji 3-drzwiowej Colta uleg³o niewielkim zmianom. Nowe s± materia³y tapicerskie i nieco inaczej wyprofilowane fotele.
mają zderzaki, drzwi są dłuższe, a ich progi szersze. Modyfikacje przeszło także wnętrze pojazdu. Zmieniono materiały tapicerskie i przeprofilowano fotele. 

 

Dzielone oparcie tylnego siedzenia można odchylać i składać. Kanapa jest przesuwana, a jednoczesne złożenie oparcia i siedziska pozwala na zwiększenie objętości przestrzeni bagażowej ze 155 do 535 l. Nie chcąc ograniczać pojemności bagażnika producent zrezygnował z koła zapasowego. Do dyspozycji jest jedynie zestaw naprawczy.

 

W zawieszeniu przednim zastosowano kolumny McPhersona, z tyłu belkę skrętną.

 

Mitsubishi Colta CZ3 można kupić w Polsce z dwoma silnikami benzynowymi: 1,1 l/75 KM i 1,3 l/95 KM. Jednostki napędowe mają system zmiennych faz rozrządów. Co ciekawe - samochód z Fot. Mitsubishi: Colt CZT ma zmodyfikowany uk³ad hamulcowy i zawieszenie. Wszystko po to, aby nadaæ autu sportowy charakter.
mocniejszym silnikiem jest droższy tylko o 1 tys. zł. 

 

Wersja CZT w odróżnieniu od "cywilnego" auta ma inny zderzak przedni, grill i ciemnoszare, metaliczne wykończenie opraw reflektorów. Zamontowano sportowy tłumik. Wnętrze Fot. Mitsubishi: Mitsubishi Colta CZT napêdza turbodo³adowany silnik 1,5 l/150 KM. Samochód rozpêdza siê 100 km/h w 8 sekund, a jego prêdko¶æ maksymalna wynosi 210 km/h.
pojazdu utrzymane jest w czerwono-czarnej kolorystyce (kierownica i skórzana oprawa gałki dźwigni zmiany biegów z czerwonym obszyciem, czarna tapicerka). Sportowy styl podkreślają aluminiowe pedały, srebrne oprawy otworów wentylacyjnych i białe tarcze zegarów.Fot. Mitsubishi: Zmian± we wnêtrzu CZT w porównaniu z wersj± CZ3 jest m.in. zastosowanie bia³ych tarcz zegarów.

 

Zmodyfikowano zawieszenie stosując sportowe amortyzatory i sprężyny. Zmiany przeszedł także układ hamulcowy. Zwiększono m.in. średnicę przednich tarcz hamulcowych.

 

Do napędu Colta CZT wykorzystano turbodoładowany 1,5-litrowy silnik o mocy 150 KM ze zmiennymi fazami rozrządu.

 

 

Wybrane dane techniczne:

 

Wersja

CZ3

CZ3

CZT

Typ silnika

benzynowy

benzynowy

benzynowy

Pojemność skokowa (cm3)

1124

1332

1468

Moc (KM)

75

95

150

Przyspieszenie 0-100 km/h (s)

12,9

11,0

8,0

Prędkość maksymalna (km/h)

165

180

210

Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km)

4,6/7,0

5,0/7,7

5,7/8,8

Długość x szerokość x wysokość (cm)

381 x 170x x 152

382 x 170 x 152

Pojemność bagażnika (l)

155

Cena brutto  (zł)

47 790

48 770

72 990

 

Wybrane wyposażenie standardowe:

 

przednie poduszki powietrzne, układ ABS, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja, centralny zamek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie