Auto powstało na płycie podłogowej CMP. Została ona przystosowana do napędu elektrycznego, a w wersjach spalinowych pomaga obniżyć zużycie paliwa. Samochód ma być lżejszy, oraz oferować lepszy komfort jazdy i wyciszenie.
Za napęd mają posłużyć trzycylindrowe jednostki benzynowe z rodziny PureTech o mocy od 75 do 130 KM oraz wysokoprężna 1.5 BlueHDi, która oferuje 100 KM.
Przygotowano także wariant elektryczny. Auto ma przejechać na jednym ładowaniu 340 km, a ładowanie może się odbywać m.in. z domowego gniazdka. W trybie Sport 136-konny motor elektryczny rozpędzi Peugeota do setki w 8,1 sekundy.
Wśród opcjonalnego wyposażenia możemy się spodziewać m.in. asystenta jazdy w korku, systemu awaryjnego hamowania wykrywającego również pieszych i rowerzystów, czy asystenta parkowania.
Samochód ma trafić na rynek jesienią tego roku.
Zobacz także: Seat Ibiza w naszym teście
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?