W premierze wziął udział legendarny DJ i producent muzyczny, Tiësto.
Modelom Citigo, które powoli wjeżdżały na scenę, towarzyszyły specjalnie na tę okoliczność przygotowane wersje wideoklipów z muzyką Tiësto: "What Can We Do (A Deeper Love)," wyprodukowane wyłącznie na potrzeby kampanii Citigo. Można je było zobaczyć w czasie trwania specjalnej konferencji prasowej marki Skoda.
Wraz z debiutem nowego Citigo, podczas Salonu Samochodowego w Genewie Tiësto i Skoda ogłosiły również swą współpracę, której celem jest odnalezienie nowych, ekscytujących sposobów na wspieranie kampanii wprowadzających nowe modele na rynek w 2012 roku.
Premierze pięciodrzwiowej Skody Citigo towarzyszyła również odsłona specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne, "Skoda Meet app", która pozwala na szybką i sprawną komunikację ze swoimi znajomymi, odnalezienie ich i ich samochodów, a w rezultacie - ułatwia spotykanie się. Aplikacja jest integralną częścią kampanii wprowadzającej na rynek Citigo i jest już dostępna w AppstoreiAndroid Market.
Debiutujący w Genewie Citigo na europejskich rynkach pojawi się w dwóch wersjach. Trzydrzwiową, którą wprowadzono na rynek czeski jeszcze pod koniec 2011 roku, niemal natychmiast okrzyknięto "najlepszym samochodem miejskim“.
Nowy trzycylindrowy silnik, w jaki wyposażony jest Citigo, oferowany jest w
dwóch wersjach mocy (60 KM i 75 KM). W swej najbardziej ekologicznej wersji Green tec, Citigo zużywa zaledwie 4,1 l paliwa na 100 km, emitując do atmosfery jedynie 96 g CO2 na kilometr.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?