Tor w Silverstone nie był wybrany przypadkowo. Zaledwie kilkaset metrów od tego obiektu zespół SFI ma swoją siedzibę główną. W tym roku skład kierowców tej ekipy uległ poważnym zmianom. Miejsce Adriana Sutila zajął Niemiec Nico Hulkenberg, zaś rolę kierowcy rezerwowego objął Jules Bianchi. Kierowcą numer jeden został zeszłoroczny debiutant, Paul di Resta.
Tegoroczny model Sahary Force India, podobnie jak bolid Ferrari, wyróżnia się "garbatym nosem". Jednak tym, co również zwraca uwagę w przedniej części pojazdu, jest umieszczenie kamery pokładowej na końcu "nosa". Podobne rozwiązanie zastosował w sezonie 2011 zespół Williams. Ponadto, w przeciwieństwie do wszystkich dotychczas zaprezentowanych bolidów, model VJM05 posiada dodatkowe, małe skrzydło w tylnej części nadwozia, znajdujące się pod głównym.
Auto Sahara Force India w dalszym ciągu będzie korzystał z jednostek napędowych Mercedesa i przekładni McLarena. Debiut pojazdu na torze planowany jest na 7 lutego w Jerez de la Frontera, podczas pierwszych testów przedsezonowych.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?