Przypomnijmy, że na amerykański rynek Hyundai z powodzeniem wprowadził Genesisa - luksusową limuzynę, która oferuje nowoczesną technologię i najwyższą jakość wykończenia za wciąż rozsądne pieniądze.
Jednocześnie producent dokłada starań, by Genesis stawał się marką samą w sobie. Klasyczny logotyp Hyundaia trafił tylko na klapę bagażnika. W Vision G Concept Coupe nie znajdziemy go nawet tam. Prototyp otrzymał wyłącznie eleganckie logotypy z napisem Genesis.
Najbardziej wyraźnym odwołaniem stylistycznym do pozostałych modeli koncernu jest sześciokątne obramowanie atrapy chłodnicy. Pozostałe elementy nakreślono w stylu typowym dla luksusowych coupe - nie zabrakło długiej maski, wysoko poprowadzonej linii okien czy zwartego tyłu nadwozia.
Elegancko stylizowane wnętrze wykończono dużą ilością skóry, drewna i aluminium. Nie zabrakło nowoczesnych smaczków - wirtualnych wskaźników, cyfrowego panelu wentylacji czy lusterka wstecznego bez plastikowej obudowy.
Pod maskę trafił benzynowy silnik 5.0 V8 Tau, który rozwija 425 KM przy 6000 obr./min oraz 519 Nm przy 5000 obr./min.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?