
Wszystkie zespoły napędowe wraz ze skrzyniami biegów, które montowane są w nowej Toyocie ProAce to konstrukcje koncernu PSA. Wszystkie silniki to 4-cylindrowe konstrukcje wysokoprężne, które spełniają emisję spalin Euro 6 i wyposażone są w technologię SCR. Według oficjalnych danych zbiornik płynu AdBlue o pojemności 22,4 litra starczyć powinien na przejechanie około 15 tysięcy kilometrów.
Fot. Karol Biela
Poprzednia generacja ProAce zadebiutowała w 2013 roku. Auto, poza kilkoma detalami stylistycznymi i oznaczeniami producenta, bazowało na tej samej konstrukcji, co Fiat Scudo, Citroen Jumpy i Peugeot Export. Dostawcza Toyota dostępna była na polskim rynku wyłącznie z nadwoziem furgon (pełny lub częściowo przeszklony), i przez trzy lata obecności na rynku pojazdów użytkowych raczej nie była hitem sprzedaży Toyoty.