Oficjalną premierę rynkową Seat Exeo miał podczas paryskich targów motoryzacyjnych w 2008 roku. Wśród innych prezentowanych wówczas nowości wypadł jednak średnio, a znawcy motoryzacji bardzo szybko spostrzegli się, że w rzeczywistości to Audi A4 B7 po liftingu. Samochód czerpie z pierwowzoru większość rozwiązań technicznych i wnętrze. Z zewnątrz różni się w zasadzie tylko kształtem przedniej i tylnej części nadwozia, które zostały wyposażone w inne zderzaki, światła, a także klapę bagażnika i pokrywę silnika. Sprzedażowa klapa tego auta wynika najpewniej z tego, że auto otrzymało zbyt mało nowych rozwiązań i na tle rywali wypadało mało konkurencyjnie. Dziś na rynku wtórnym jest jednak inaczej. To świetna, a przede wszystkim młodsza alternatywa dla A4 B7, które produkowano między 2004 a 2008 rokiem. Wóz jest także tańszy od B8 z tych samych roczników. A to w szczególności dla polskiego klienta ma z pewnością znaczenie niebagatelne.
Używany Seat Exeo. Tańsza alternatywa dla Audi A4
Bartosz GubernatProdukcja tego auta nie trwała długo. Powód? Bardzo kiepska sprzedaż w salonach. Na rynku wtórnym Exeo jest jednak łakomym kąskiem, kryjącym pod hiszpańską otoczką jakość Audi.