Pojazd skonstruowano na bazie BMW i3. Zainstalowano w nim pneumatyczne zawieszenie pozwalające zwiększyć prześwit o 100 mm. Szwajcarscy specjaliści wyposażyli także samochód w 19-calowe, 8-ramienne felgi Borbet.
Na specjalnym peryskopie, który wysuwa się na 70 cm, umieszczono laserowy skaner. Na jego szczycie umieszczono kamerę Kappa Optronics, którą zintegrowano z komputerem sterującym pracą zawieszenia. Dzięki takiemu rozwiązaniu, auto może samo się poruszać. Producent postanowił jednak nie demontować kierownicy, której użycie jest możliwe po przełączeniu trybów. Co ciekawe, specjalnie zaprojektowany wysięgnik umożliwia używanie kierownicy przez... pasażera siedzącego na fotelu po prawej stronie.
Auto przyszłości szwajcarskiego producenta posiada możliwość połączenia ze smartfonem. Dzięki temu właściciel może sprawić, że jego samochód przyjedzie po niego, kiedy tylko on będzie chciał.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?