Po inaugurującym sezon wyścigu w Czechach, samochód zawodnika z Piaseczna trafił do warsztatu, gdzie przeprowadzono intensywne prace rewizyjne. Z tego powodu nie zobaczyliśmy dwukrotnego Mistrza Europy Strefy Centralnej na zawodach w Austrii.
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Teraz, po dłuższej przerwie, Łukasz Zoll powraca na tor Rabocsiring, by udowodnid, że jest w stanie konkurowad z bardziej rutynowanymi zawodnikami dywizji Supercars. Start ma dad polskiemu kierowcy możliwośd zdobycia kolejnych doświadczeo w jeździe autem czteronapędowym. Będzie to również trening przed kolejnymi zawodami, które odbędą się 18-19 czerwca na torze w Słomczynie.
Przypomnijmy, że od 2009 roku obowiązuje następujący podział na klasy:
- dywizja narodowa
- (dawna klasa 2) klasa markowa Fiatów Cinquecento i Seicento.
- dywizja 4
- auta z utraconą homologacją, które nie mogą startować w dywizji 1A oraz w dywizji 2.
- dywizja 2
- samochody z napędem na jedną oś. Dopuszczalny jest przedni lub tylny napęd. Dozwolona pojemność silnika dla tych pojazdów wynosi 2 litry.
- dywizja 1A
- auta z napędem na przednią oś o pojemności do 1600ccm. Są to konstrukcje zbliżone do rajdowych aut klasy Super 1600.
- dywizja 1 Supercars
- samochody z napędem na 4 koła. Najmocniejsza klasa aut w rallycrossie jak i ogólnie w sporcie samochodowym
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?