Molekularna ochrona metalu

Redakcja
Motor-Life jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji.
Motor-Life jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu (new generation metal conditioner) sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji silników, skrzyń biegów, dyferencjałów i innych podzespołów mechanicznych. Formuła środka została opracowana w laboratoriach wojskowych zgodnie z normami technologii militarnej.
Molekularna ochrona metalu

Preparat nie zawiera teflonu, czyli PTFE, cząsteczek ołowiu, kulek miedzi i innych cząstek stałych. Tym samym nie zachodzi ryzyko zapychania filtrów i kanałów olejowych, a także nie ma problemów z odprowadzeniem ciepła. Zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym.

Oszczędza silnik

Motor-Life modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna jest trwała, odporna na działanie wysokich temperatur oraz obciążeń mechanicznych i redukuje znacznie współczynnik tarcia. Jest to więc uszlachetniacz metalu, a nie tradycyjny dodatek do oleju. Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu. Dodatkowym walorem preparatu jest zapobieganie tzw. suchym startom. Jest dowiedzionym, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu, ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego.

Uszlachetniacz metalu Motor-Life pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną. Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko startu suchego. Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się, że każdy rozruch zimnego silnika znaczy tyle, co przejechanie 300 - 400 km. Zjawisko startu suchego występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu. W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanych obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele.

Zalety stosowania preparatu:

- 24-godzinne smarowanie wszystkich powierzchni metalowych;

- Zmniejszenie temperatur metalu w punktach tarcia;

- Zwiększona moc przy tym samym zużyciu energii;

- Zmniejszenie utleniania, dekompozycji termicznej, korozji i zużycia;

- Mniejsze zapotrzebowanie na energię przy rozruchu we wszystkich warunkach pogodowych;

- Nie obniża niekorzystnie lepkości pierwotnego oleju;

- Pozostaje zaimpregnowany wewnątrz metalu nawet po wymianach oleju, bądź skażeniach pierwotnego oleju paliwem i spalinami;

- Zmniejsza osadzanie się materiału na powierzchniach metalowych, gdyż metal jest ciągle wzmacniany i smarowany, co pomaga w ochronie przed korozyjnymi związkami kwasów, nierozpuszczalnymi żywicami, lakierami, farbami, zanieczyszczeniami i resztkami metali, które atakują metal i przywierają do niego.

Motor-Life nie jest olejem

Chcąc sprawdzić autentyczność produktu wlej niewielką jego ilość do wody. Preperat wlany do wody opada na dno, ponieważ jego ciężar właściwy jest większy od ciężaru właściwego wody. Natomiast każdy olej wlany do wody pływa po jej powierzchni.

Produkt został przebadany w Polsce przez:

1. Instytut Technologii Eksploatacji Laboratorium Badań Tribologicznych w Radomiu.

2. Przemysłowy Instytut Motoryzacji Warszawa.

3. Specjalistę tribologa prof. dr hab. inż.. Stanisława Labera z WSI Zielona Góra.

Wyniki w pełni potwierdziły skuteczność i doskonałość produktu.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty