Kilka tygodni po odnowionym Porsche 911 z klasycznym napędem na tylną oś zaprezentowano zmodernizowane Carrery oraz Carrery S coupé i kabriolet w wersjach 4x4.
W silnikach zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, dzięki czemu wzrosły ich moce. Jednostka 3,6 l w Carrerze 4 osiąga 345 KM (o 20 KM więcej), a 3,8 l napędzająca Carrerę 4S ma 385 KM (wzrost o 30 KM).
Elektronicznie sterowany system Porsche Traction Management (PTM) zastąpił dotychczasowy napęd na wszystkie koła z lepkościowym sprzęgłem wielotarczowym. Ten zaprojektowany dla 911 Turbo i zmodyfikowany dla modeli Carrera układ ma montowaną seryjnie mechaniczną blokadę poprzeczną tylnej osi.
Standardowo Carrery 4x4 wyposażone są w 6-biegową przekładnię manualną. Jako alternatywa dostępna jest nowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna z dwoma sprzęgłami zastępująca przekładnię automatyczną Tiptronic S.
W ramach odświeżania 911 zmodyfikowano przody aut. Samochody wyposażono w reflektory biksenownowe i nowe diodowe światła dzienne. Również w światłach tylnych zastosowano technikę diodową. Ponadto Porsche po raz pierwszy oferuje jako opcję reflektory z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów.