Druga edycja Poland Trophy Dragon Winch Extreme

(ip)
Poland Trophy Dragon Winch Extreme
Poland Trophy Dragon Winch Extreme
Po zimowej i mroźnej inauguracji nowego sezonu, Poland Trophy Dragon Winch Extreme przenosi się na północ, do Mogilna. W przedostatni weekend czerwca uczestnikom nie grożą już 20-stopniowe mrozy, ale to nie znaczy, że będzie łatwiej.

Druga edycja Poland Trophy Dragon Winch Extreme odbędzie się w Mogilnie, w województwie kujawsko-pomorskim. Rajd zagości

Poland Trophy Dragon Winch Extreme
Poland Trophy Dragon Winch Extreme

tam już po raz drugi. Bazą imprezy będzie Ośrodek Wypoczynkowy „Omega” w Skorzęcinie – tam będzie mieścić się biuro rajdu i park serwisowy dla zawodników.

Ściganie rozpocznie się w pierwszy dzień lata – 21 czerwca. Na piątek zaplanowano krótki prolog, który zadecyduje o kolejności startu do dalszych zmagań. Prolog i zaplanowana zaraz po nim ceremonia startu odbędą się w Ignalinie Trzemeszeńskim, w bazie Mordor-Duszno.

Później, zgodnie ze sprawdzoną formułą PTDWE, odbędą się dwa etapy – nocny i dzienny. Dla każdej z klas przygotowano po cztery odcinki specjalne na każdy z etapów. Stopień trudności tras zależeć będzie od klasy. Odcinki specjalne będą zróżnicowane: będą

Poland Trophy Dragon Winch Extreme
Poland Trophy Dragon Winch Extreme

trawersy, będą przejazdy przez bagna, mokradła i torfy.

Przez cały czas trwania rajdu zawodnicy będą mogli liczyć na darmowy serwis ogumienia u specjalistów z firmy S-A-M, a także serwis wyciągarek zapewniany przez głównego sponsora, firmę Dragon Winch.

W tym sezonie PTDWE rywalizacja toczy się w trzech klasach samochodowych. W kategorii No Limit startują specjalne konstrukcje, przygotowane specjalnie z myślą o tego typu imprezach. Tu też trasa jest najtrudniejsza. W klasie Advance można spotkać bardziej zróżnicowane pojazdy – od wyczynowych „zmot”, po bardziej seryjne samochody. W odróżnieniu od klasy No Limit, w Advance można stosować tylko wyciągarki elektryczne. Klasa Challenge to nowość w Poland Trophy – w tej kategorii startować mogą tylko samochody z seryjnym nadwoziem, regulamin narzuca też kilka innych ograniczeń, np. wielkości kół czy ilości wyciągarek. Tu trasy są nieco łatwiejsze, co nie oznacza, że łatwe – w każdej z klas trzeba wykazać się umiejętnościami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty