Samochód powstanie na nowej aluminiowej ramie przestrzennej, pozwalającej zintegrować najnowocześniejsze układy wspomagające jazdę. Krążą pogłoski, iż produkcyjna wersja R4 będzie dzieliła przedni pas nadwozia z Boxsterem trzeciej generacji, który z kolei będzie nawiązywał do większego brata, czyli modelu 911. Anonimowy przedstawiciel Audi zapewnia jednak, że tył pojazdu będzie radykalnie różny od bliźniaczych modeli.
**CZYTAJ TAKŻE
Trzy nowe roadstery z koncernu VolkswagenaPierwsze Audi R8 GT już w rękach klienta**
W gamie jednostek napędowych znajdą się początkowo dwa silniki benzynowe. Będą one montowane poprzecznie w tylnej części kabiny i będą dostarczać moc do tylnych kół. Z nieoficjalnych informacji wynika, że słabszy z motorów powstanie na bazie obecnie oferowanego 2-litrowego, czterocylindrowego silnika z turbodoładowaniem i będzie rozwijała około 230 KM.
Drugi z silników będzie produkował około 350 KM z 2,5 litra pojemności skokowej, co zapewni autu przyspieszenie od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund i prędkość maksymalną w granicach 280 km/h.
Koncern rozważa także możliwość wprowadzenia do oferty 2-litrowego diesla o mocy przynajmniej 200 KM.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?