Zarówno w przypadku Peugeota Partnera, jak i Citroena Berlingo, modyfikacje nadwozia sprowadzają się do nowego grilla, przeprojektowanych reflektorów, a także świateł do jazdy dziennej typu LED, które umieszczono pod przednimi światłami.
Zmiany stylistyczne objęły również lusterka boczne. Nie jest to jednak zabieg typowo designerski. Otóż jest to element wchodzący w skład pakietu aerodynamicznego, który pozwolił obniżyć opór powietrza, a co za tym idzie zużycie paliwa i poziom emisji CO2. Poza lusterkami, zmiany aerodynamiczne obejmują nowy wzór felg aluminiowych i płyty pod podwoziem.
W porównaniu do modeli sprzed liftingu, moc zastosowanych jednostek napędowych wzrosła. Auta będą dostępne z pięcioma silnikami. Podstawowy motor benzynowy o pojemności 1.6-litra bez doładowania, rozwija, w zależności od wersji, moc 90 lub 95 KM. Najmocniejszy motor benzynowy, 2.0 HDi, generuje 115 KM, lecz jest dostępny jedynie w modelu Citroena. Z kolei Berlingo wyróżnia się niższą emisją spalin. Najbardziej ekologiczna jednostka emituje zaledwie 123 g CO2/km.
Poza Berlingo, Citroen przygotował również lifting modelu Jumpy. W tym przypadku, zmiany stylistyczne również objęły głównie przednią część nadwozia. Ponadto, auto wyposażone będzie w nowy system Grip Control, który działa jako kontrola trakcji, współpracując z systemem ESP.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?