Alfa Spider różni się od coupe GTV odkrytą karoserią. Nadwozie odznacza
się dynamicznym i agresywnym wyglądem. Dużą jego część zajmuje długa maska silnika, która z przodu ma podwójne reflektory i trójkątny, typowy dla tej marki wlot powietrza. Dodatkowe wloty i światła przeciwmgielne znalazły miejsce w szerokim, lakierowanym zderzaku. Uniesiony tył, pochylona przednia szyba dodają Spiderowi niepowtarzalnego charakteru.
**CZYTAJ TAKŻE
Alfa Romeo Spider - wrażenia z jazdyZ mocnym silnikiem i bez dachu - Alfa Romeo Spider**
Dynamika i elegancja
Dwuosobowa kabina i jej wykończenie doskonale pasuje do charakterystyki auta, a podróżującym daje dużo komfortu. Wygodne fotele, spora przestrzeń (jak na dwumiejscowe auto), estetyczna i czytelna deska rozdzielcza sprawiają, że jazda Alfą Spider jest niezwykle przyjemna. W środkowej konsoli zobaczymy trzy wskaźniki, wloty powietrza i sterowanie klimatyzacją.
Dwa serca
Pod maską odnowionego Spidera znajdziemy dwa benzynowe silniki: 2,0 JTS 165 KM i 24-zaworowy 3,2 V6 o mocy 240 KM. Jednostka 2,0 JTS (Jet Thrust Stoichiometric) ma bezpośredni wtrysk i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 215 km/h.
Drugi silnik zapewnia jeszcze lepsze osiągi, prędkość maksymalną 242 km/h. Niestety auto to nie należy do najtańszych. Za wersję z 2-litrowym silnikiem trzeba zapłacić 140 900 zł, a z silnikiem V6, bagatela, 165 900 złotych.
**więcej zdjęć Alfy Romeo Spider w
naszej galerii**