Takiego vana tej marki jeszcze nie było. Nissan pokazał nowy model

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Nowa generacja Nissana Interstar ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej ładunku.
Nowa generacja Nissana Interstar ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej ładunku. Nissan
Nissan wprowadza kolejną generację modelu Interstar, dużego vana zaprojektowanego jako lekki samochód użytkowy japońskiej marki. Nowy model nie tylko urósł i jest jeszcze bardziej uniwersalny w porównaniu do poprzednika. Będzie pierwszym dużym vanem Nissana wyposażonym w 100% elektryczny zespół napędowy. Przewidziano także wariant wysokoprężny

Nowa generacja Nissana Interstar ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej ładunku. Samochód trudno będzie przeciążyć. Nowy duży van Nissana ma bardzo konkurencyjną ładowność: do 1,6 tony w przypadku wersji elektrycznej oraz prawie 2 tony w wersji spalinowej z silnikiem 2.0 dCi, polecanej przedsiębiorcom przewożącym szczególnie ciężkie ładunki.

4-tonowego Nissana Interstar-e o ładowności 1,6 tony można będzie prowadzić w całej Europie na podstawie standardowego prawa jazdy kategorii B.

Zarówno wysokoprężna, jak i elektryczna wersja Nissana Interstar nowej generacji może holować przyczepę o masie do 2500 kg, co umożliwia przewożenie większej ilości sprzętu i towaru.

Zapas energii w akumulatorze w wersji elektrycznejo pojemności 87 kWh umożliwia przejechanie nawet 460 kilometrów. W razie potrzeby szybkie ładowanie prądem stałym przez 30 minut wydłuży zasięg o maksymalnie 252 kilometrów lub o około 200 kilometrów w przypadku wersji z akumulatorem o pojemności 40 kWh, przeznaczonej do obsługi krótszych tras. Ładowanie prądem przemiennym od 10 do 100% pojemności akumulatora trwa niespełna 4 godziny.

Wszystkie wersje modelu Interstar nowej generacji wyposażono w liczne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, takie jak system hamowania awaryjnego ograniczający ryzyko najechania na tył pojazdu poprzedzającego, wykrywanie senności kierowcy czy system monitorowania ciśnienia w ogumieniu. Bezpieczeństwo przewozu towarów poprawia też system stabilizacji toru jazdy przyczepy.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty