Nowa generacja Nissana Interstar ma o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową, do której klienci zmieszczą jeszcze więcej ładunku. Samochód trudno będzie przeciążyć. Nowy duży van Nissana ma bardzo konkurencyjną ładowność: do 1,6 tony w przypadku wersji elektrycznej oraz prawie 2 tony w wersji spalinowej z silnikiem 2.0 dCi, polecanej przedsiębiorcom przewożącym szczególnie ciężkie ładunki.
4-tonowego Nissana Interstar-e o ładowności 1,6 tony można będzie prowadzić w całej Europie na podstawie standardowego prawa jazdy kategorii B.
Zarówno wysokoprężna, jak i elektryczna wersja Nissana Interstar nowej generacji może holować przyczepę o masie do 2500 kg, co umożliwia przewożenie większej ilości sprzętu i towaru.
Zapas energii w akumulatorze w wersji elektrycznejo pojemności 87 kWh umożliwia przejechanie nawet 460 kilometrów. W razie potrzeby szybkie ładowanie prądem stałym przez 30 minut wydłuży zasięg o maksymalnie 252 kilometrów lub o około 200 kilometrów w przypadku wersji z akumulatorem o pojemności 40 kWh, przeznaczonej do obsługi krótszych tras. Ładowanie prądem przemiennym od 10 do 100% pojemności akumulatora trwa niespełna 4 godziny.
Wszystkie wersje modelu Interstar nowej generacji wyposażono w liczne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, takie jak system hamowania awaryjnego ograniczający ryzyko najechania na tył pojazdu poprzedzającego, wykrywanie senności kierowcy czy system monitorowania ciśnienia w ogumieniu. Bezpieczeństwo przewozu towarów poprawia też system stabilizacji toru jazdy przyczepy.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?