Swift jest bestsellerem marki Suzuki. Najnowsza odsłona zachowała sportowy charakter poprzedników. Jest też niższy i szerszy od dotychczasowego modelu, co w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi oraz sztywniejszą i lżejszą płytą podłogową - znaną z Baleno platformą Heartect - powinno przełożyć się na dobre właściwości jezdne.
Sportowe detale są też obecne w kabinie. Wśród nich pionowo zawieszone wskazówki prędkościomierza i obrotomierza, trójramienna kierownica i lekko zwrócona w stronę prowadzącego konsola środkowa.
Za napęd odpowiada m.in. wolnossący 4-cylindrowy motor 1.2 Dualjet o mocy 90 KM lub 120 Nm. W tym przypadku oferowana jest skrzynia manualna 5-biegowa lub bezstopniowe CVT). Przewidziana została również 3-cylindrowa jednostka BoosterJet generująca 111 KM i 170 Nm (skrzynia manualna 5) lub 160 Nm (skrzynia automatyczna 6).
Co ważne opcjonalnie każdy z tych motorów może być wspomagany przez system SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). To tzw. "miękka hybryda", czyli zintegrowany moduł rozrusznika i alternatora, który wspomaga jednostkę podczas startu i przyspieszenia.[b][/b]
Wersja Premium z silnikiem 1.2 Dualjet została wyceniona na 47 900 zł. Szczegółowy cennik nie jest jeszcze znany.[b][b] [/b][/b]
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Pozostajemy po właściwej stronie historii. Nie zwalniamy tempa - mówi szef Wargamingu
- Jasny cel filmu "Zielona granica" w wyborach. Mówi o tym szef MON
- Kto prowadzi w wyścigu wyborczym? Poznaliśmy wyniki najnowszego sondażu
- „Polacy oczekują potępienia filmowych kłamstw”. Ziobro w nowym spocie PiS - WIDEO