Przypomnijmy, że w roku 2010 debiutował pierwszy „elektryk” Renault, którym był model ZOE. Od momentu wprowadzenia go na rynek marka sprzedała do dziś w Europie ponad 300 tysięcy samochodów elektrycznych. W ten sposób co piąty sprzedany w tym czasie samochód marki Renault miał napęd elektryczny.
Renault Megane E-Tech. Nowy, ale znajomy

Fot. Ryszard M. Perczak
Elektryczny Megane ma relatywnie krótkie (4,20 m) jak na swój segment nadwozie. Jest ono zaprojektowane w myśl nowej stylistyki marki, ale można w jego sylwetce dopatrzeć się elementów designu ze znanych już modeli. Chodzi tu np. o charakterystyczny kształt lamp do jazdy dziennej. Jego zwarta, elegancka sylwetka przyciąga wzrok przede wszystkim z przodu, gdzie dominuje nowe, duże logo tzw. „Nouvel’R”. Celowe zabiegi, jak chociażby wbudowane w powierzchnię drzwi klamki podnoszą aerodynamikę nadwozia i sprawiają, że Megane E-Tech elektryczny prezentuje się bardzo nowocześnie i dynamicznie. Dodajmy, że choć wygląda na znacznie wyższe auto ma tylko 1,50 m wysokości.