Peugeot 307 CC

Coupe-cabrio nie jest najbardziej funkcjonalnym nadwoziem peugeota 307, ale na pewno najpiękniejszym.
Peugeot 307 CC

Peugeot 307 cc zachował rozstaw osi hatchbacka, ale jest od niego o 12 cm dłuższy, a przy tym nieco niższy. Sylwetka auta jest więc smuklejsza.
We wnętrzu mieszczą się 4 osoby i wiele elementów wyposażenia. W wyposażeniu standardowym będą m. in.: automatyczna klimatyzacja i radioodtwarzacz CD z 6 głośnikami. Wycieraczkami i światłami steruje sensor. Auto jest także wyposażone w czujniki parkowania. Można zamówić także nawigację satelitarną z siedmiocalowym kolorowym lub czarno - białym ekranem.
Przednia część, z deską rozdzielczą i przednimi fotelami jest przejęta z hatchbacka. Tylną kanapę zastąpiły dwa fotele. Zmiana dachu spowodowała, że trzy osoby miały by z tyłu mało miejsca. Zwłaszcza na poziomie ramion.


Peugeot 307 CC

W mocniejszej i bardziej luksusowej wersji
307 CC będzie miał przepiękną, kolorową,
skórzaną tapicerkę przejętą z prototypowego
3§7cc. Metalizowane elementy i białe tarcze
zegarów nadają tej wersji 307 cc
niecodziennego charakteru.

Pokrycie foteli i deski rozdzielczej może być czarne lub niebieskie, w samochodach napędzanych silnikiem o mocy 135 KM. Auto z mocniejszym silnikiem (175 KM) będzie miało czarno - czerwoną, skórzaną tapicerkę, znaną z prototypowego 3§7cc.
Podobnie, jak w mniejszym modelu 206 cc, dach jest sztywny, ale składany. Można więc szybko przekształcić ten samochód z kabrioletu w coupe i odwrotnie. Niestety, schowany w bagażniku dach wypełnia go dość dokładnie. Na bagaże pozostają 204 l. Nad przestrzenią bagażową leży złożony dach, więc dostęp do niej nie jest zbyt dobry. W wersji coupe bagażnik przypomina już pojemnością inne auta w segmencie C. Ma 350 l.
Peugeot 307cc będzie napędzany dwulitrowymi silnikami. Mocniejszy ma 175 KM i maksymalny moment obrotowy 202 Nm. Pozwala osiągnąć 100 km/h w 9,5 sekundy, a maksymalna prędkość to 220 km/h. Słabszy dysponuje mocą 135 KM (maks. moment obr. 190 Nm). Może mieć ręczną skrzynię biegów z pięcioma przełożeniami (przyspieszenie do 100 km/h w 10,3 s, prędkość maksymalna - 207 km/h) lub czterobiegowy automat z sekwencyjną zmianą biegów Porsche Tiptronic System (12 sekund do prędkości 100 km/h i maksymalnie 204 km/h).

Peugeot 307 CC

Standardowym elementem wyposażenia jest system stabilizacyjny ESP, który w mocniejszej wersji silnikowej można wyłączyć. Oczywiście jest także ABS z systemami EBD i ASR.
Konkurent
Megane II coupe-cabrio będzie najpoważniejszym konkurentem peugeota 307 cc. A właściwie jedynym, bo inne firmy na razie oferują najwyżej tradycyjne kabriolety. Megane cc wejdzie na rynek w III kwartale tego roku. Karoseria będzie dostępna w 11 kolorach (jeden, ciemny beż, stworzone dla tego auta), a skórzana tapicerka w... czterech. Sztywny dach tego auta będzie nie z metalu, ale czteromilimetrowego szkła.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty