Peugeot 307 CC

Coupe-cabrio nie jest najbardziej funkcjonalnym nadwoziem peugeota 307, ale na pewno najpiękniejszym.
Peugeot 307 CC

Peugeot 307 cc zachował rozstaw osi hatchbacka, ale jest od niego o 12 cm dłuższy, a przy tym nieco niższy. Sylwetka auta jest więc smuklejsza.
We wnętrzu mieszczą się 4 osoby i wiele elementów wyposażenia. W wyposażeniu standardowym będą m. in.: automatyczna klimatyzacja i radioodtwarzacz CD z 6 głośnikami. Wycieraczkami i światłami steruje sensor. Auto jest także wyposażone w czujniki parkowania. Można zamówić także nawigację satelitarną z siedmiocalowym kolorowym lub czarno - białym ekranem.
Przednia część, z deską rozdzielczą i przednimi fotelami jest przejęta z hatchbacka. Tylną kanapę zastąpiły dwa fotele. Zmiana dachu spowodowała, że trzy osoby miały by z tyłu mało miejsca. Zwłaszcza na poziomie ramion.


Peugeot 307 CC

W mocniejszej i bardziej luksusowej wersji
307 CC będzie miał przepiękną, kolorową,
skórzaną tapicerkę przejętą z prototypowego
3§7cc. Metalizowane elementy i białe tarcze
zegarów nadają tej wersji 307 cc
niecodziennego charakteru.

Pokrycie foteli i deski rozdzielczej może być czarne lub niebieskie, w samochodach napędzanych silnikiem o mocy 135 KM. Auto z mocniejszym silnikiem (175 KM) będzie miało czarno - czerwoną, skórzaną tapicerkę, znaną z prototypowego 3§7cc.
Podobnie, jak w mniejszym modelu 206 cc, dach jest sztywny, ale składany. Można więc szybko przekształcić ten samochód z kabrioletu w coupe i odwrotnie. Niestety, schowany w bagażniku dach wypełnia go dość dokładnie. Na bagaże pozostają 204 l. Nad przestrzenią bagażową leży złożony dach, więc dostęp do niej nie jest zbyt dobry. W wersji coupe bagażnik przypomina już pojemnością inne auta w segmencie C. Ma 350 l.
Peugeot 307cc będzie napędzany dwulitrowymi silnikami. Mocniejszy ma 175 KM i maksymalny moment obrotowy 202 Nm. Pozwala osiągnąć 100 km/h w 9,5 sekundy, a maksymalna prędkość to 220 km/h. Słabszy dysponuje mocą 135 KM (maks. moment obr. 190 Nm). Może mieć ręczną skrzynię biegów z pięcioma przełożeniami (przyspieszenie do 100 km/h w 10,3 s, prędkość maksymalna - 207 km/h) lub czterobiegowy automat z sekwencyjną zmianą biegów Porsche Tiptronic System (12 sekund do prędkości 100 km/h i maksymalnie 204 km/h).

Peugeot 307 CC

Standardowym elementem wyposażenia jest system stabilizacyjny ESP, który w mocniejszej wersji silnikowej można wyłączyć. Oczywiście jest także ABS z systemami EBD i ASR.
Konkurent
Megane II coupe-cabrio będzie najpoważniejszym konkurentem peugeota 307 cc. A właściwie jedynym, bo inne firmy na razie oferują najwyżej tradycyjne kabriolety. Megane cc wejdzie na rynek w III kwartale tego roku. Karoseria będzie dostępna w 11 kolorach (jeden, ciemny beż, stworzone dla tego auta), a skórzana tapicerka w... czterech. Sztywny dach tego auta będzie nie z metalu, ale czteromilimetrowego szkła.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie