OMODA 5. Czym chce przekonać do siebie polskich nabywców?

Paweł Piątek
Omoda 5 w Polsce pojawi się już w przyszłym roku. Oprócz atrakcyjnej ceny, samochód już w wersji podstawowej ma być bardzo bogato wyposażony, przewyższającą to, co zazwyczaj oferuje konkurencja. Będą to m.in. podgrzewane fotele i kierownica, adaptacyjny tempomat, kamera 360-stopni, elektryczna pokrywa bagażnika i inteligentny asystent głosowy.
Omoda 5 w Polsce pojawi się już w przyszłym roku. Oprócz atrakcyjnej ceny, samochód już w wersji podstawowej ma być bardzo bogato wyposażony, przewyższającą to, co zazwyczaj oferuje konkurencja. Będą to m.in. podgrzewane fotele i kierownica, adaptacyjny tempomat, kamera 360-stopni, elektryczna pokrywa bagażnika i inteligentny asystent głosowy. Omoda
Omoda 5 w Polsce pojawi się już w przyszłym roku. Oprócz atrakcyjnej ceny, samochód już w wersji podstawowej ma być bardzo bogato wyposażony, przewyższającą to, co zazwyczaj oferuje konkurencja. Będą to m.in. podgrzewane fotele i kierownica, adaptacyjny tempomat, kamera 360-stopni, elektryczna pokrywa bagażnika i inteligentny asystent głosowy.

Bogate wyposażenie Omody 5 ma być tym, czym samochód chce przekonać do siebie polskich nabywców. Producent chce tym modelem oferować w standardzie więcej niż to, co zazwyczaj oferuje konkurencja. Jednym z takich rozwiązań jest w system sterowania głosowego, który działa w języku polskim, umożliwiając użytkownikom wydawanie poleceń takich jak "otwórz szyberdach" lub "włącz klimatyzację". Nie zabrakło również miejsca do bezprzewodowego ładowania telefonu, licznych porty USB i różnych schowków, w tym pod konsolą i na rękawiczki. W przestronnym środkowym podłokietniku znajduje się również nawiew klimatyzacji.

Omoda 5 jest wyposażona w system bezkluczykowy, indukcyjną ładowarkę oraz podgrzewane fotele z przodu. Zaraz za podgrzewaną kierownicą umieszczony jest 10,25-calowy wyświetlacz sterowany przyciskami na kierownicy, a na środku deski rozdzielczej drugi 10,25-calowy dotykowy system informacyjno-rozrywkowy kompatybilny ze smartfonami Apple i Android.

Już pierwszy kontakt kierowcy z wnętrzem samochodu ma budzić miłe zaskoczenie. Materiały wykończeniowe mają być miękkie i przyjemne w dotyku, a kierowcę i pasażerów przywitać ma pokaz oświetlenia ambientowego i charakterystyczny dźwięk z głośników Sony. Wygodę podróży podkreślą fotele z ekoskóry, które dodatkowo są podgrzewane i wentylowane. Miejsca kierowcy i pasażera z przodu są regulowane elektrycznie, a samochód jest wyposażony w dwustrefową automatyczną klimatyzację. Kolor oświetlenia ambientowego zmienia się w zależności od wybranego trybu jazdy. Standardowo jest ono niebieskie, a w trybie sportowym czerwone. Można również ustawić je ręcznie w ustawieniach samochodu.

Pod względem praktyczności Omoda 5 oferuje przestronny bagażnik o pojemności 360 litrów, który jest standardowo wyposażony w elektrycznie sterowaną tylną klapę. Po złożeniu tylnych siedzeń pojemność bagażnika wzrasta do 1075 litrów, uzupełniona o schowek pod podłogą i gniazdo 12V.

Omoda 5 mocno stawia na bezpieczeństwo, co podkreśla pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. W samochodzie zastosowano różne systemy bezpieczeństwa, w tym autonomiczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z asystentem utrzymania pasa ruchu, adaptacyjny tempomat, monitor martwego pola w lusterkach bocznych, przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę 360 stopni i system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty