Samochód poddano zmianom stylizacyjnym. Ważniejsze modyfikacje są jednak niewidoczne dla oczu. Nowa jest płyta podłogowa wspólna z nieoferowanym w Polsce Nissanem Altimą. Zmodyfikowano także układ zawieszenia w celu zapewnienia lepszej stabilności.
Benzynowy silnik V6 o pojemności 3,5 l rozwija teraz moc 255 KM.
Współpracuje z nim bezstopniowa skrzynia biegów, w której wyeliminowano poszczególne "kroki" pomiędzy przełożeniami,
w efekcie uzyskując płynną pracę i praktycznie nieskończoną liczbę biegów. Kierowca ma do wyboru dwa tryby pracy skrzyni: automatyczny i manualny.
W standardowych warunkach drogowych napęd w Murano przekazywany jest wyłącznie na przednią oś. Dzięki temu mniejsze jest zużycie paliwa. W przypadku wykrycia poślizgu,
elektroniczny system dołącza napęd tylnej osi. System może pracować w dwóch trybach - Auto oraz Lock - wybieranych za pomocą przełącznika na tablicy przyrządów. W ustawieniu Auto czujniki połączone ze sterownikiem silnika i układem ABS, w sposób ciągły monitorują prace i położenie kół, automatycznie rekompensując poślizg kół. Jeśli warunki pogarszają się, lub Murano porusza się w terenie, system może zostać przełączony w tryb Lock, w którym napęd obu osi zostaje zablokowany na stałe.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?