Pojazd ma nawiązywać do historycznego samochodu tej marki - F1 GTR Long Tail z 1997 roku. W porównianiu do modelu 650S, nowe auto jest lżejsze o ok. 100 kg.
Dodatkowo inżynierowie McLarena przeprojektowali tył 675LT, dzięki czemu udało się uzyskać o 40 procent lepszy docisk tylnej osi, w prównaniu do wersji 650S.
Za napęd odpowiada w tym przypadku 3.8-litrowy silnik V8, generujący (po modernizacji) 675 KM mocy i 700 Nm momentu obrotowego. W porównaniu z modelem 650S Coupe, jest to o 25 KM i 22 Nm więcej.
Samochód, który zadebiutuje w Genewie 3 marca, rozpędza się od 0 do 100 km/h w 2,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną w wysokości 330 km/h.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?