Lotus F1 Team opuszcza testy w Barcelonie

(pp)
Fot. Lotus
Fot. Lotus
Były zespół Roberta Kubicy, Lotus F1 Team, musiał wycofać się z drugiej tury przedsezonowych testów, które rozpoczęły się we wtorek na hiszpańskim obiekcie Circuit de Catalunya. Powodem tej decyzyji były niespodziewane problemy z nadwoziem bolidu E20.
Fot. Lotus
Fot. Lotus

Romain Grosjean, który jako pierwszy wyjechał na tor 21 lutego, zaliczył zaledwie 7. okrążeń, po czym wrócił do garażu, w którym pozostał do końca dnia. Jak się później okazało, w podwoziu oznaczonym jako E20-02 wykryto wadę, która uniemożliwiała ukończenie testów.
**
CZYTAJ TAKŻE

Giermaziak przetestuje bolid F1 już we wrześniu?

**

Początkowo, zespóoł Lotus planował przywiezienie z Enstone podwozia E20-01, które brało udział w testach na obiekcie Jerez de la Frontera. Jak się jednak okazało, wnikliwe analizy w siedzibie ekipy w Wielkiej Brytanii wykryły tę samą usterkę również i w tym podwoziu. Z tego powodu, zespół musiał wyjechać z Katalonii z dorobkiem zaledwie 7. przejechanych okrążeń.

Przypomnijmy, że w Jerez to właśnie Lotus był jedną z wyróżniających się ekip, która nie tylko osiągnęła najlepszy rezultat spośród tegorocznych bolidów, lecz również pokonała największy dystans.

Szefowie Lotusa dość enigmatycznie wypowiadają się na temat wady E20. - "Rezygnacja z jazd w tym tygodniu była trudną decyzją, ale czujemy, że nasz wybór jest właściwy. Na szczęście szybko zidentyfikowaliśmy problem i nasze biuro projektowe już znalazło rozwiązanie. Będziemy obecni w następnym tygodniu na testach w Barcelonie" - powiedział Eric Boullier, szef Lotus F1 Team.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty