Wąskie i kręte drogi wijące się wśród pagórków w okolicach Florencji to dobry teren do sprawdzenia możliwości tego auta. Zwłaszcza, jeżeli ma ono sportowe geny. W dotychczasowej gamie Fiata 500X próżno było szukać takiej odmiany. Osoby oczekujące nutki sportu w swoim miejskim crossoverze musiały omijać salony Fiata. Teraz to się zmienia - za sprawą nowej wersji 500X Sport.
FIAT 500X SPORT. CZYM SIĘ WYRÓŻNIA

Fot. Jakub Mielniczak
Sylwetka Fiata 500X jest dobrze znana. Auto nawiązuje do dziedzictwa marki i jest spójne stylistycznie ze swoimi braćmi - modelami 500 i 500L. Dopisek „Sport” oznacza przede wszystkim większe felgi (opcjonalnie nawet 19-calowe), obniżone o 13 mm i dodatkowo utwardzone zawieszenie, listwy progowe i nadkoli lakierowane w kolorze nadwozia, zmienione zderzaki i podwójną końcówką układu wydechowego. Klamki i lusterka zewnętrzne wykończono w kolorystyce tytanu, co ma dodać całości charakteru.