Samochód został wyposażony w sportowe atrybuty typowe dla Renault Sport, jak na przykład spoiler przedni, tylny i specjalne
spoilery progowe, 17-calowe felgi, oddzielne diodowe światła do jazdy dziennej, podwójną końcówkę układu wydechowego oraz oznaczenia GT.
Popielaty wystrój wnętrza uzupełniają chromowane elementy, wykończone czarnym, błyszczącym lakierem. Kierownica, sportowe fotele ze wzmocnionym trzymaniem bocznym, aluminiowe pedały, łopatki zmiany biegów umieszczone pod kierownicą oraz kolor tarczy zegarów przypominają, że kierowca prowadzi sportowe auto.
Do napędu służy niewielki silnik benzynowy o pojemności skokowej 1,2 litra, wspomagany turbosprężarką oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jednostka współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią EDC i rozwija 120 KM oraz 190 Nm momentu obrotowego. W porównaniu do Clio III GT, nowy model wykazuje się mniejszym zużyciem paliwa (o ponad 2 litry) i niższą emisją CO2; w cyklu mieszanym zużywa 5,2 l / 100 km przy emisji 120 g CO2/km.
Ciekawostką w tym segmencie będzie bardzo bogate wyposażenie, obejmujące m.in. nawigację z ekranem dotykowym, kartę „hands-free”, radio Bluetooth® z gniazdem USB oraz automatyczną klimatyzację.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?