Stylizacyjnie Captiva nawiązuje do koncepcyjnego S3X prezentowanego na paryskim salonie samochodowym w 2004 r. Oferowany będzie w wersji 5- lub 7-miejscowej z napędem na przednią oś oraz dołączalnym na wszystkie koła.
W zawieszeniu przednim zastosowano kolumny MacPhersona. Tylne zawieszenie jest wielowahaczowe, co zwiększać ma komfort podróżowania.
Początkowo Captiva dostępny będzie z trzema silnikami. Wysokoprężna jednostka napędowa o pojemności 2 l i mocy 150 KM z układem common rail to nowość opracowana wspólnie przez GM Daewoo Auto&Technology Company, GM Powertrain i VM Motori. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 8,1 l/100 km. Auto można będzie także kupić z silnikami benzynowymi: 2,4 l/142 KM (średnie zużycie paliwa - 10,2 l) i 3,2 l/225 KM.
Sprzedaż Chevroleta Captivy w Europie rozpocznie się w czerwcu.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?