Auta użytkowe Volkswagena na targach we Frankfurcie [GALERIA]

(red) źródło: Mototarget
Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie marka Volkswagen przedstawia trzy ciekawe nowości wśród aut użytkowych: Caddy Edition 30, Amarok oraz Multivana BlueMotion.

Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen


Caddy Edition 30

Z okazji 30-tych urodzin modelu Caddy, Samochody Użytkowe Volkswagen prezentują model specjalny Edition 30 jako model studyjny, zbliżony do produkcji seryjnej. Koncepcja tej wersji nawiązuje do cieszącego się powodzeniem modelu specjalnego - Multivan Edition 25. Caddy Edition 30 wyróżnia od pozostałych wersji błyszczący czarny dach, czarne 17-calowe obręcze kół oraz wysokiej jakości wyposażenie wnętrza. Wystawiany na IAA 2011 model specjalny jest wyposażony w silnik 2.0 TDI o mocy 170 KM z przekładnią DSG. Ta jednostka napędowa czyni ze studyjnego auta najmocniejsze, seryjnie produkowane Caddy w historii, które osiąga prędkość 196 km/h i może stanowić jedną z ciekawszych ofert w tym segmencie pojazdów.

**CZYTAJ TAKŻE

Koncepcyjny Volkswagen Beetle RVolkswagen Beetle od dziś w sprzedaży

**


Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen


Amarok

Amarok wyznaczył wiele nowych standardów dla swojego segmentu, a teraz pojawia się kolejne nowatorskie rozwiązanie. Na początku 2012 roku Amarok będzie oferowany z 8-biegową skrzynią automatyczną. Przekładnia łączy komfort jazdy z dobrymi właściwościami terenowymi i niskimi wartościami zużycia paliwa. Amarok 2.0 TDI z BlueMotion Technology i systemem Start&Stop zużywa tylko 7,6 litra na 100 kilometrów i jest oszczędniejszy niż Amarok z manualną skrzynią biegów. Przekładnia automatyczna montowana jest w połączeniu ze stałym napędem na wszystkie koła i nowym silnikiem TDI biturbo o mocy 180 KM, który rozwija maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Amarok z tą skrzynią biegów ma zwiększoną dopuszczalną masę holowanej przyczepy do 3,2 tony (przy nachyleniu maks. 12%).


Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen


Multivan BlueMotion

Ten samochód jest najoszczędniejszym Multivanem w historii. Rozwijający moc 114 KM dwulitrowy TDI, w porównaniu z aktualnym modelem o mocy 102 KM, zużywa średnio o 0,9 litra oleju napędowego mniej. Spalanie oscyluje w granicach 6,4 l/100 km i odpowiada emisji CO2 na poziomie 169 g/km (o 24 gramy mniej). Wynik ten udało się osiągnąć dzięki efektywnym silnikom czterocylindrowym w połączeniu z systemem Start&Stop, rekuperacją, oponami zoptymalizowanymi pod kątem oporów toczenia oraz specjalnym modyfikacjom aerodynamicznym. Wyposażenie seryjne Multivana BlueMotion obejmuje między innymi półautomatyczną klimatyzację Climatic, tempomat, specjalną tkaninę tapicerki oraz części dodatkowe nadwozia lakierowane w kolorze nadwozia.

Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Weź udział w akcji serwisu motofakty.pl: "Chcemy Taniego Paliwa" - podpisz petycję do rządu
od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty