Koncepcja aerodynamiczna w obszarze nadwozia jest zupełnie nowa. Ta część pojazdu przypomina kształt kadłuba łodzi: jej najszerszy punkt znajduje się na wysokości kokpitu, natomiast znacznie zwęża się w kierunku przodu i tyłu. Audi zrezygnowało teraz z części błotników za przednimi kołami, które przechodziły w drzwi. Zwiększono długość auta aż o 170 mm,
Dwulitrowy silnik turbobenzynowy i jednostki elektryczne oferują 670 KM i współpracują z akumulatorem o pojemności 50 kWh.
Trzy załogi Audi: Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger i Carlos Sainz/Lucas Cruz, nie mogą się już doczekać, kiedy zasiądą w nowych pojazdach. Wyświetlacze nadal znajdują się w polu widzenia kierowcy, umieszczono je w konsoli środkowej. Zachowano również centralny panel przełączników z 24 polami. Inżynierowie dokonali jednak restrukturyzacji wyświetlaczy i elementów sterujących.
Znacznie łatwiej będzie teraz załodze poradzić sobie również po przebiciu opony. Proste, płaskie i łatwo zdejmowane elementy nadwozia zastępują dotychczasowe nieporęczne osłony kół zapasowych umieszczonych po bokach. Nowe dziesięcioramienne felgi marki Rotiform są znacznie łatwiejsze w obsłudze. Kierowcy i piloci mogą je łatwiej chwycić i bezpieczniej zakończyć wymianę.

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?