Rozciągnięty rozstaw osi, krótkie zwisy i długa, otaczająca osłona silnika to cechy charakterystyczne auta. Osłona chłodnicy Singleframe jest ukształtowana trójwymiarowo i znacznie bardziej płasko oraz szerzej niż w poprzednim modelu.
Koła z przodu mają rozstaw 1587 milimetrów i 1568 milimetrów z tyłu, natomiast rozstaw osi to 2824 milimetrów. Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję pięciowahaczową, natomiast przy osi tylnej konstrukcja pięciowahaczowa zastąpiła oś z czterema wahaczami, stosowaną w poprzednim modelu.
Nowe Audi A5 Sportback znacznie urosło wewnątrz. Długość wzrosła o 17 milimetrów, przestrzeń na wysokości ramion kierowcy i pasażerów o prawie 11 mm oraz długość strefy kolan z tyłu o 24 mm. Do dyspozycji jest 480 litrowy bagażnik.
Za podstawową wersję wyposażenia i benzynowy silnik 1.4 TFSI o mocy 150 KM trzeba będzie zapłacić 159 900 zł. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. trójramienną kierownicę, system Audi MMI Radio Plus z kolorowym wyświetlaczem o przekątnej 7 cali oraz funkcję ostrzegania i hamowania awaryjnego. Dla porównania Mercedes Klasy C z benzynową jednostką 1.6 l 156 KM to wydatek od 153 200 zł. Najtańszy Diesel w przypadku Audi A5 2.0 TDI (190 KM) to wydatek od 177 700 zł.
[/b]Nowe Audi A5. Ceny w Polsce
Silnik | Cena |
1.4 TFSI (150 KM) | 159 900 zł |
2.0 TFSI (190 KM) | 167 800 zł |
2.0 TFSI (252 KM) | 191 600 zł |
2.0 TDI (190 KM) | 177 700 zł |
3.0 TDI (218 KM) | 220 000 zł |
3.0 TDI (286 KM) | 263 000 zł |

NOWY ODCINEK OBWODNICY WSCHODNIEJ_
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?