Arrinera Hussarya. Kiedy w sprzedaży?

(mm) źródło: eNewsroom.pl / video:TVN/x-news
Arrinera Hussarya GTZa  napęd odmiany GT odpowiada 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 450 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym ponad 580 Nm. Wiadomo, że jednostka współpracuje z sześciostopniową skrzynię biegów, sterowaną łopatkami przy kierownicy. Napęd trafia na tył, a dostawcą opon jest Michelin.Fot. Arrinera
Arrinera Hussarya GTZa napęd odmiany GT odpowiada 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 450 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym ponad 580 Nm. Wiadomo, że jednostka współpracuje z sześciostopniową skrzynię biegów, sterowaną łopatkami przy kierownicy. Napęd trafia na tył, a dostawcą opon jest Michelin.Fot. Arrinera
Udostępnij:
Projekt Arrinera Hussarya wystartował w 2008 roku. Od tamtej pory powstały trzy samochody przeznaczone do sprzedaży w wersji wyścigowej GT.

– Pierwszym etapem jest rozpoczęcie sprzedaży w wersji wyścigowej – powiedział agencji eNewsroom.pl Piotr Gniadek, wiceprezes Zarządu Arrinera S.A. – W styczniu 2016 roku zaprezentowaliśmy pierwszy taki egzemplarz na targach Birmingham. Obecnie nasz samochód prezentujemy w różnych polskich miastach, budując katalog sprzedażowy. Planujemy w pierwszym lub drugim kwartale 2017 roku rozpocząć sprzedaż wyścigowej wersji - Arrinera Hussarya GT - zaznacza.

Konkurencją Arinerry jest McLaren czy Maserati. Jak podkreśla Piotr Gniadek, za Arrinerą przemawia jednak cena, która jest niższa przy jednoczesnej wysokiej jakości designu oraz komponentów i wykonania. Obecnie trwają rozmowy z kilkoma potencjalnymi kupcami wersji wyścigowej.  - W 2017 roku chcielibyśmy także zaprezentować samochód przystosowany do jazdy ulicznej. Główną marką pozostaje Arrinera – Hussarya to jedynie nazwa modelu, która w wariancie drogowym zostanie utrzymana i będzie stanowiła element naszej globalnej strategii – dodał Gniadek.

Przypomnijmy, że za napęd odmiany GT odpowiada 6.2-litrowy silnik V8 o mocy 450 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym ponad 580 Nm. Wiadomo, że jednostka współpracuje z sześciostopniową skrzynię biegów, sterowaną łopatkami przy kierownicy. Napęd trafia na tył, a dostawcą opon jest Michelin. Samochód ma kosztować około ok. 800 tys. zł i będzie powstawał na zamówienie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie