Alpina B5 Bi-turbo po liftingu

(pp)
Alpina B5 Bi-turbo oferowana jest na rynku już od 2010 roku. Niemiecki producent postanowił odświeżyć swoją ofertę i przeprowadzić pierwszy lifting tego modelu.
Fot. Alpina
Fot. Alpina

Z zewnątrz, B5 z roku modelowego 2012 nie różni się niczym od dotychczasowych wersji. Stało się tak dlatego, że jedyne zmiany odnajdziemy pod maską pojazdu.

Zbudowana na bazie BMW serii 5 Alpina B5 Bi-turbo wciąż napędzana jest 4.4-litrowym silnikiem V8, lecz teraz generuje on 540 KM i aż 730 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to o 33 KM i 30 Nm więcej, niż dotychczas. Dzięki temu, ważąca blisko 2 tony limuzyna osiąga pierwsze 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. Wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero na wartości 319 km/h.



Fot. Alpina
Fot. Alpina


CZYTAJ TAKŻE

B6 Bi-turbo - nowe coupe od Alpiny

Co ciekawe, pomimo sportowych osiągów, Alpina B5 jest relatywnie ekonomicznym pojazdem. Według producenta, średnie zużycie paliwa wynosi 10,5 l/100 km przy jednoczesnej emisji CO2 na poziomie 244 g/km.

Ceny B5 Bi-turbo po liftingu nie są jeszcze znane. Do tej pory model ten kosztował ok. 70 tys. funtów (ok. 350 tys. zł).

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty