W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku sprzedano o 10,5% więcej aut niż w tym samym okresie ubiegłego roku. W pierwszym półroczu Volvo przekazało klientom 256 563 pojazdów, a wzrost sprzedaży był widoczny na trzech najważniejszych dla marki rynkach. W Europie sprzedaż wzrosła o 10,3 %, w Stanach Zjednoczonych aż o 24,8 %, a w Chinach o 6,3 %. (wszystkie te dane dotyczą zestawienia I-VI 2016 vs I-VI 2015).
Te liczby pokazują, że zmiany dokonane w Volvo Cars zaczynają wzmacniać naszą markę – powiedział Håkan Samuelsson, prezes Volvo Cars. Ważnym elementem tego sukcesu jest model XC90. W pierwszym półroczu 2016 roku znalazł on 43911 nabywców, a od chwili premiery w 2015 roku – 84 532. Ten rezultat jest lepszy od pierwotnych założeń. Trend wzrostowy w drugiej połowie roku będą kontynuować najnowsze modele S90 i V90.
- Dobre wyniki finansowe, rosnący zysk operacyjny oraz harmonogram wprowadzania nowych modeli pozwala mi stwierdzić z pełnym przekonaniem, że bieżący rok będzie rekordowy pod względem sprzedaży i rentowności – dodał Hakan Samuelson. Tym samym Volvo Cars wypełnia swoją wcześniejszą zapowiedź gruntownej zmiany biznesowej i organizacyjnej, która wzmocni pozycję naszej firmy jako globalnego producenta samochodów segmentu premium.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?