Toyota Prius+ po tuningu

(mm)
Pojazd nabrał bardziej agresywnego charakteru. Uwagę zwracają duże felgi, wielkie wloty powietrza oraz dyfuzor i skrzydło z tyłu. Postanowiono także obniżyć zawieszenie japońskeij hybrydy / Fot. Rowen
Pojazd nabrał bardziej agresywnego charakteru. Uwagę zwracają duże felgi, wielkie wloty powietrza oraz dyfuzor i skrzydło z tyłu. Postanowiono także obniżyć zawieszenie japońskeij hybrydy / Fot. Rowen
Japońska firma Rowen postanowiła zająć się modelem Prius+. Co zmieniono i jak auto prezentuje sie po tuningu?
Pojazd nabrał bardziej agresywnego charakteru. Uwagę zwracają duże felgi, wielkie wloty powietrza oraz dyfuzor i skrzydło z tyłu. Postanowiono także
Pojazd nabrał bardziej agresywnego charakteru. Uwagę zwracają duże felgi, wielkie wloty powietrza oraz dyfuzor i skrzydło z tyłu. Postanowiono także obniżyć zawieszenie japońskeij hybrydy / Fot. Rowen

Pojazd nabrał bardziej agresywnego charakteru. Uwagę zwracają duże felgi, wielkie wloty powietrza oraz dyfuzor i skrzydło z tyłu. Postanowiono także obniżyć zawieszenie japońskiej hybrydy.

Zmieniono układ wydechowy, a z tyłu możemy dostrzec jego cztery końcówki. Popracowano także nad samym brzmieniem pojazdu.

Co z układem napędowym? Pozostał bez zmian. 1,8-litrowy silnik wolnossący o mocy 98 KM współpracuje z elektrycznym motorem, natomiast łącznie zestaw dostarcza 135 KM.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty