Renault Megane II

Leszek Mielczarek
Udostępnij:
Już w Polsce!

Najnowszemu renault bez wątpienia należy się wyróżnienie za najodważniejszą stylistykę w klasie kompaktów. Rasowy przód i mocno zarysowane nadkola podkreślają dynamiczny charakter auta, zaś tył (przypominający model avantime) nadaje megane II indywidualny styl.

Renault Megane II

Wnętrze samochodu wykonano z materiałów przyjemnych w dotyku. Deska rozdzielcza, w porównaniu z odważnym nadwoziem, prezentuje się dość tradycyjnie. Na uwagę zasługują jedynie oryginalne, ale funkcjonalne przełączniki sterowania nawiewami oraz karta renault zastępująca kluczyk. Matowe, chromowane klamki drzwi oraz wyeksponowane obwódki zegarów przydają wnętrzu dynamiki i dystynkcji.
Przednie fotele są wygodne i zapewniają dobre podparcie w zakrętach. Z kolei na tylnej kanapie z kolei nawet pasażerowie o wzroście ponad 1,8 metra mają wystarczającą przestrzeń na nogi i nad głowami. Warto zaznaczyć, iż w trakcie jazdy w samochodzie jest niezwykle cicho.
Renault megane II prowadzi się bardzo pewnie; auto doskonale trzyma się drogi, a hamulce są mocne i skuteczne. Chociaż w trakcie pierwszych jazd testowych zawieszenie samochodu sprawiało wrażenie dość twardego, to nie zdarzyło się, aby któryś z pasażerów narzekał na brak komfortu.
Do napędu francuskiego samochodu początkowo posłuży gama trzech silników: 1.4 16V (98 KM), 1.6 16V (115 KM) i 1.5 dCi (80 KM). Nieco później ofertę uzupełnią jednostki: 2.0 16V (136 KM) oraz 1.9 dCi (120 KM).
W wyposażeniu seryjnym każdego renaulta megane II opuszczającego polski salon znajdą się m.in. poduszki czołowe, poduszki boczne chroniące klatkę piersiową kierowcy i pasażera, poduszki kurtynowe na przednich i tylnych miejscach chroniące głowę, ABS z asystentem hamowania, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, komputer pokładowy oraz elektrycznie sterowane szyby przednie.
Za trzydrzwiowy samochód w najtańszej wersji wyposażeniowej z silnikiem 1.4 16V trzeba zapłacić 47,5 tys. zł, auto z motorem 1.6 16V to wydatek 49,5 tys. zł, zaś pojazd z jednostką wysokoprężną 1.5 dCi odchudzi portfel nabywcy o 52 tys. zł. Model pięciodrzwiowy w każdej wersji wymaga dopłaty 1,4 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie